Lees de reviews van andere bezoekers die hun NLE - Nederlandse Energie Maatschappij abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
zojuist ben ik gebeld door een jong scholier die in zo'n call center zit namens Nederlands Energy Maatschappij.
Ze had een mooi praatje over kosten besparing gedurende 3 jaar termijn. Of ik wel interesse in had.
Nou zeg ik heb wel interesse maar stuur aub per post aale informatie daarover en zal dan overwegn of het de moeite waard is over te stappen.
Nou mooi niet, je moet eerst aanmelden en dan kan ze dan alle informatie opsturen met alle contracten die ik dan binnen 7 dagen weer ongedaan kan maken als ik niet eens bent. Nou dat truukje ken ik dus dan maar geen besparing....
Na dat telefoontje ben ik snel op zoek gegaan op internet wie is dat bedrijf eigenlijk.. Nou ik kwam gelijk op deze site en als ik even snel leest dat is het niet pluis allemaal..
Wat een oplichterij!
DUS mensen wees gewaarschuwd hiermee...
ik ben gebeld door een van uw medewerkerkers, hij vertelde mij dat hij namens Nuon belde en voor 3 jaar mijn energie prijzen vast kon laten zetten, Toen kreeg ik een bevestigings aanmelding. Terwijl jullie helemaal niet van Nuon zijn.Ook is nergens te vinden wat mijn klantnummer is. Ik voel me echt zwaar belazerd door deze medewerker omdat hij zich gewoon voordeed als een nuon mederwerker!
Telefonisch is door het Call Center van "Nederlandse energie maatschappij" gevraagd of er interesse was. Er is toen geantwoord "stuur maar wat informatie op". Dit is geen toezegging voor het overstappen naar de "Nederlandse energie maatschappij".
Volgens de Wet Koop op Afstand hebben wij nog 7 werkdagen bedenktijd. Daarnaast blijf ik van mening dat er in feite geen Overeenkomst tot stand is gekomen. Voor de zekerheid stuur ik toch een aangetekende brief.
Wij wensen daarom
Deze mail net naar ze verzonden zegt genoeg lijkt me!Wat een belazerij'
Hallo,
ik ben gisteren 05-04-2007 gebeld door een van uw medewerkerkers, hij vertelde dat hij namens Essent belde en voor 3 jaar mijn energie prijzen kon bevriezen, nou dat klonk interessant, ik had ook nog andere vragen aan hem over Essent zaken en deze probeerde hij zo goed hij kon te beantwoorden en verwees me ook naar de essent klantenservice omdat hij niet al mijn gegevens kon inzien.Nu kreeg ik vandaag bevestiging aanmelding en jullie zijn helemaal niet van Essent.Ook is er geen klantnummer te vinden in het hele dossier dus kan ik deze ook niet doorgeven, ik verwacht dan ook dat alles teruggedraaid wordt en dat ik hier een schriftelijke bevestiging van krijg, ik voel me echt belazerd door deze medewerker omdat hij zich gewoon voordeed als een essent mederwerker!
't Hart
Nou lekker bedrijf zijn jullie! Een kennis van mij zit nu mooi in de problemen, dankzij jullie mooie verkooppraatjes!!!!!!!!! Maar wat je zaait, is wat je oogst. Dus veel succes! denk niet dat dit bedrijf lang zal blijven bestaan. Aangezien alle negatieve publiciteit ook zorgt voor een negatief beeld van jullie firma. :)
Geachte heer Schoen,
Hierbij zeg ik de aanmeldingsbevestiging op. De dagtekening van de brief is: 27-2-2007, kenmerk BA-PT.
DUS IS GA NIET OVER NAAR JULLIE, IK BEHOUD MIJN HUIDIGE ENERGIEBEDRIJF.
Vriendelijke groet,
mw. R.H. Jacquart
Tarthorst 193
6708HJ WAGENINGEN
Zie de site van www.nlenergie.nl
Binnen deze termijn kunt u de overeenkomst, zonder opgaaf van
redenen, ontbinden door middel van een schriftelijke mededeling aan de Nederlandse Energie Maatschappij BV,
postbus 23064, 3001 KB Rotterdam.
Na afloop van het contract wordt de overeenkomst telkens stilzwijgend met 12 maanden verlengd tegen de dan
geldende leveringsprijs voor elektriciteit en/of gas. Schriftelijke opzeggingen moeten uiterlijk één
kalendermaand voor afloop van de overeenkomst door de Nederlandse Energie Maatschappij BV, powered by
ONS Energie, zijn ontvangen.
De Nederlandse Energie Maatschappij verzoekt aanvragers van een dienst of product om persoonsgegevens.
Deze gegevens gebruiken wij voor het accepteren van uw aanvraag, het uitvoeren van de overeenkomst,
relatiebeheer en ten behoeve van marketing. Ook kunnen wij deze gegevens gebruiken om klanten te
informeren over voor hen relevante producten en diensten. Wanneer er geen prijs gesteld wordt op informatie
over producten en diensten, dan kunnen klanten dit schriftelijk melden bij de Nederlandse Energie
Maatschappij, postbus 23064, 3001 KB Rotterdam.
Dan kunnen we aannemen dat het adres juist is.
Let op! Let op!
Hier staat een verkeerde postbus en een verkeerde postcode! Nu is mijn opzegging, aangetekend verzonden, verkeerd aangekomen!!! U wordt bedankt!
Ik heb bij u nooit enige vorm van contrakt afgesloten. Ik ben al vanaf 19 december 2005 bezig dit jullie aan het verstand te brengen, maar iedereen is bij u oost indisch doof.
Voor NLE - Nederlandse Energie Maatschappij zijn in totaal 174 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten NLE - Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen
12-04-2016
De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wordt ook actief als internetprovider. Het bedrijf gaat alles-in-één-pakketten met internet, televisie en telefonie verkopen via het netwerk van KPN. Dat heeft de energieleverancier vorige week bekendgemaakt.