NLE - Nederlandse Energie Maatschappij reviews

  • Totaal aantal reviews van NLE - Nederlandse Energie Maatschappij: 174 reviews
  • Gemiddelde beoordeling NLE - Nederlandse Energie Maatschappij:
    8.8

Deel jouw NLE - Nederlandse Energie Maatschappij review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun NLE - Nederlandse Energie Maatschappij abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

wij willen geen gebruik maken van u diensten en blijven bij onze oude leverancier.hierbij willen wij de aanmelding annuleren. acg kuijsters

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Wij willen geen gebruik maken van u diensten.
En blijven bij ons oude leverancier.
Hierbij willen wij de aanmelding annuleren/opzeggen.
F.Nutterts.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

opzegging
Wil bij deze opzeggen
heb het via de mail gedaan maar heb gelezen dat dat niet werkt dus doe ik het ook zo maar.
Ben nog binnen de 7 dagen en wil niet bij jullie komen als klant.
Blijf gewoon bij me eigen leveransier.
Vriendelijke groet
Mevr. GB de jonge

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

ben gisteravond 18 feb. om 20.30 uur gebeld door zo'n call medewerkster, of ik even 5 min. de tijd had en over wilde stappen naar de ned. energie maatschappij? ben zeer tevreden over mijn huidige leverancier dus antwoorde met "nee". Medewerkster bleef doorzeuren, vroeg of ze een andere keer terug mocht bellen.Ik heb gemeld geen interesse te hebben en wenste haar een prettige avond en heb de verbinding verbroken. De volgende avond 19 feb. om 20.00 uur gaat mijn mobiel....de nederlandse energie maatschappij... of ik interesse heb. antwoord gelijk "of ze aan de gang blijven en me de vorige avond ook al gebelt hebben en ik geen interesse heb, wens haar een prettige avond en hang op. Twee tellen later, wederom mijn mobiel... neem zonder mijn naam te zeggen op en hoor wederom de remoerige achtergrond van het call center van de nl energie maat., er word niets gezegd, dus mijn opmerking is "zijn jullie hardleers ofzo", hang op en hoop ze nooit meer te horen. Is dit een reactie op het niet afsluiten van een contract? ik noem dit mensen pesten en geen respect tonen. Ik begrijp dat de medewerkers ook voor hun geld moeten werken, maar asjeblieft zeg zoek een normale baan... en ga geen mensen in de maling nemen, en vooral toon RESPECT, dan kan je het terug verwachten.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Ik vind het niet betrouwbaar en zeg het bij deze binnen de afkoelingsperiode op.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Ben op 6 Februari 2008 op een ongelegen moment gebeld en het leek alles te mooi om waar te zijn.De energieleverancier bleef Essent maar de facturen werden door de NEM aan Essent betaald . Moest een bandje inspreken of ik overal akkoord meeging en op en aanmerkingen mocht ik aan het einde van de bandopname inspreken. Toen heb ik op band herhaald dat Essent de leverancier bleef en ik altijd de inkoopprijs betaalde. Na een kwartier kreeg ik weer een telefoontje met de mededeling dat de bandopname is afgekeurd en deze opnieuw ingesproken moest worden omdat ik de naam Essent genoemd heb en dit door de NEM niet mocht. Dit heb ik geweigerd en afgesproken dat ik na ontvangst en het lezen van het informatiepakket evt. een nieuwe bandopname zou inspreken.
Na op internet de handelswijze van NEM te hebben bekeken zeg en annuleer ik hierbij al bij voorbaat het evt. contract bij NEM op en blijf dus bij Essent.
Datum: 6 Febr. 2008.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Ze belde op dat ze van de nuon waren dat blijkt niet zo te zijn daar voel ik mij al belazerd door.
En het staat mij helemaal niet aan hoe jullie te werk gaan.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

ik wil van u diensten geen gebruik maken ik blijf bij mijn bedrijf

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

hier mee zeg ik mijn contract met de nederlandse energie maatschappij op.
de reden hiervoor is dat ik niet kosteloos kan overstappen op een nieuwe leverancier.

NLE - Nederlandse Energie Maatschappij

Op 1 oktober ben ik op mijn nieuwe adres in zee gegaan met Ned. En. Mij. Tot mijn grote verbazing kreeg ik van hun een afrekening over oktober van mijn oude adres van bijna 100,-- euro, terwijlk ik daar niet meer woonde. Het voorschotbedrag over oktober op mijn nieuwe adres is gewoon betaald. Tel zijn ze niet te bereiken (je zult worden teruggebeld, want alle medewerkers zijn in gesprek, maar dat gebeurt niet) Op e-mails en brieven wordt niet gereageerd. Vreselijkk. gr.L.K.

Voor NLE - Nederlandse Energie Maatschappij zijn in totaal 174 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



NLE - Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen

Binnen 2 minuten NLE - Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen


Nederlandse Energie Maatschappij gaat ook internet aanbieden

12-04-2016

De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wordt ook actief als internetprovider. Het bedrijf gaat alles-in-één-pakketten met internet, televisie en telefonie verkopen via het netwerk van KPN. Dat heeft de energieleverancier vorige week bekendgemaakt.

Lees verder

Klanten NLE zijn woedend om dubbel betalen stroom


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord