Lees de reviews van andere bezoekers die hun NLE - Nederlandse Energie Maatschappij abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik ben al een tijdje klant bij jullie , en jullie zeggen goodkope energie te leveren maar ik ben wel veel meer geld kwijt aan abbonements kosten.
Ik ben ook aangemeld voor goedkopere energie tegen de inkoopprijs en ben er ZEER tevreden over.
Ben netjes behandeld door de dame aan de telefoon. Alles was prima niets op aan te merken.
Mensen moeten niet zo zeuren! Er is toch een afkoelings periode van 7 dagen om het door te nemen??
Waarom zou je dan niet even de moeite nemen om t door te kijken?
Ben gebeld (17-09-2008)door de nederlands energie maatschappij, na een mooi praatje alsof ze van nuon "controleerde " ze of de gegevens klopte en of de bankgegevens nog klopte ze zouden een pakket toesturen van de Nem. Nu bebrijp ik pas uit de verhalen dat ik hieraan vast zit als ik niet binnen 7 dagen opzeg. Ik wilde alleen informatie.
Dus bij deze Ik stap NIET over naar de Nederlandse energie maatscappij, ik blijf bij de NUON!!!!!! Bij deze zeg ik dus op!!!!
Ben zojuist(12Augustus om 10.15 uur) gebeld door een gladde prater van de NEM.Alle gegevens van mij had hij al,vroeg om mijn rekeningnummer,dit weigerde ik.Waarom vroeg hij,omdat ik dit per telefoon niet geef,was mijn antwoord.Dan houd het op en hij brak gelijk de verbinding.
Mijn vader is gisteren gebeld door deze maatschappij en heeft per ongeluk een contract afgesloten. Met deze brief wil ik dit natuurlijk ongedaan maken
bij deze wil ik de overeenkomst opzeggen ik ben binnen de 7 werkdagen en dus niet verplicht de overeenkomst aan te gaan. Telefonisch word er gezegd dat ik mijn energieleverancier behoud dit is niet correct. Tevens zou ik nog nergens aan vast zitten en ook dit is niet correct. Ik vind de informatie per telefoon dus ook zeer misleidend en verwarrend.
Ik D de Jonge had deze afgesloten per telefoon maar mijn vriend J.H.J.M. Heijnen wil bij zijn huidige Energie berdrijf blijven en wel te verstaan Essent.
Maar ik kan binnen 7 werkdagen opzeggen
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij zeg ik de telefonische aanmeldingsbevestiging op.
De dagtekening van de brief is 16-07-2008
kenmerk: TELEFONISCHE TOEZEGGING OVERNAME CONTRACT ENECO...
Ik stap niet over naar jullie,
ik behoud dus mijn huidige energiebedrijf, ENECO.
Vriendelijke groet,
R. Basoski
Zaterdag 28-06-2008 ben ik gebeld door een call medemwerker of ik interesse heb om 30 % goedkopere energienota te betalen, ik had misschien interesse als ik boete vrij kan overstappen, aangezien ik een 3 jarig contract heb bij de nuon, dit was geen probleem, nee niet voor hun maar wel voor mij.
Maandag gelijk gebelt naar de nederlandse energie maatschapij en een mail gestuurd dat ik er vanaf zie en mij belazerd voel door onjuiste informatie te geven.
Woensdag 02-07-2008 krijg ik een mail terug van hun met de mededeling: Vanzelfsprekend betreuren wij het dat wij u niet tot onze snelgroeiende klantenkring mogen rekenen, maar wij respecteren uw wens en hebben aldus een en ander administratief verwerkt.
Ben ik er nu vanaf??? of niet wie kan mij raad geven
Geachte heer/mevrouw,
Middels deze e-mail wil ik mijn aanmelding bij jullie opzeggen.ik blijf met mijn huidige energie bedrijf.
Ik heb jullie brief ontvangen op 26-6-2008 ontvangen en heb binnen het gestelde termijn van 7 dagen gereageerd.
Voor NLE - Nederlandse Energie Maatschappij zijn in totaal 174 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten NLE - Nederlandse Energie Maatschappij opzeggen
12-04-2016
De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wordt ook actief als internetprovider. Het bedrijf gaat alles-in-één-pakketten met internet, televisie en telefonie verkopen via het netwerk van KPN. Dat heeft de energieleverancier vorige week bekendgemaakt.