Lees de reviews van andere bezoekers die hun Museumkaart abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Samen met mijn dochter een kaart gekocht. Ik heb hem ontvangen. Mijn dochter niet. Wel al betaald. Wachten al dik 6 weken op de kaart. Konden in de vakantie nergens samen naar toe. We bellen iedere week. Conclusie is: 65 euro weg en geen museumkaart. Erg dure grap, over de telefoonkosten maar te zwijgen.
Ik moet mijn museumkaart telefonisch blokkeren. Zojuist meer dan 30 minuten in de wacht gestaan uiteindelijk maar opgehangen. Wat een super slechte service.
I applied for a new card on the 23rd of July. The system didn't updated my new address and the card was (probably) sent to my old address. I had to pay 5 extra euro for a duplicate card. To date, 6th of September, i still do not receive my card. Meantime I had to pay full price to access the museums. Poor client service, system not efficient, waste of time and money. I asked for a full refund which should arrive in 3 weeks.
Ik krijg mijn museumkaart niet binnen terwijl ik hem 3 weken geleden heb besteld. De klanten service (waar ik een uur voor in de wacht heb moeten staan) zegt dat dit mijn eigen probleem is. Mijn e-mails worden genegeerd. Ik heb de pas nodig voor school maar hij komt dus niet op tijd binnen dus ik moet nu mijn eigen kaartjes in de musea's gaan kopen ipv dat ik mijn pas heb. Dit gaat natuurlijk tot honderden euro's oplopen aangezien ik naar meerdere per dag ga. Eindstand, hoe kan je dit doen tegenover je klanten!?
maak momenteel te weinig gebruik
jarenlang heel veel plezier gehad van de museumkaart!
goed maar te weinig gebruikt
Een hele fijne kaart, maar ik maak er te weinig gebruik van .
Dit was m'n 2e Museumkaart
hartstikke leuk en zeker de moeite waard!
Ga niet meer naar musea ivm fysieke conditie.
Voor Museumkaart zijn in totaal 504 reviews geschreven. Voor de hele categorie Overige zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Museumkaart opzeggen