Lees de reviews van andere bezoekers die hun Museumkaart abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ze krijgen het niet voorelkaar om de kaart te versturen. Zit nu 3,5 week te wachten op een kaart (op de site staat: binnen 5 dagen). Klantenservice antwoordt wel, maar altijd pas 3 dagen later en dan met een bericht dat de kaart eraan komt. Beetje jammer, dit was voor mij de tijd geweest dat ik die kaart had willen gebruiken.
Klantenservice nauwelijks bereikbaar. Telefonisch niet ( na 2x 30 min wachten heb ik t opgegeven) en via contactformulier niet. Pas na 3 weken antwoord . Een antwoord op iets dat ik helemaal niet gevraagd had. Betalen lukte namelijk niet. Antwoord na 3 weken was : wij hebben uw museumkaart gestopt per 9 september.
Slechte service.
Ouderwets systeem zeg. Anno 2023 nog geen QR kaart voor op je telefoon. Als je hem vergeet, totaal niks mogelijks.
prima kaart. veel bezoeken gedaan
Jaren van genoten
te duur
Ik ben lid van vrienden loterij
Dankbaar gebruik gemaakt van de kaart. Nu te wei g kunnen gebruiken
veel plezier van gehad.
The worst customer service ever experienced!! I ordered one adult and one child museum card on the 10/08/2022. After 2 weeks of waiting I called to see what was happening. They assured me they were on their way and to make up for inconvenience they would refund one museum entrance for each card.
The beginning of September,still waitingforthe cardsto arrive, after multiple calls they advised me to cancel my subscription, so I did .
Today is the 14/09/2022 I have only received a refund for an adult card. Still missing the one I paid for my child and the 2 museum entrance. I wrote multiple times since the beginning but they've never replied. Calling always takes multiple tentative before you can talk with a real operator. Super disappointed. Don't even deserve one star
Voor Museumkaart zijn in totaal 504 reviews geschreven. Voor de hele categorie Overige zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Museumkaart opzeggen