Lees de reviews van andere bezoekers die hun KPN vaste telefonie abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
hallo ik heb sinds eind dec 2006 slim pakket genomen van kpn nou het is echt waardeloos ik ben al sinds die tijd niet meer bereikbaar.ik kan niet bellen of gebeld worden.en die klantenservice dat is helemaal niks en 10 euro cent per minuut en je zit een half aan de telefoon.dus lekker slim kpn gr.sandra
Ja ik vind kpn ook veel te duur betaal ong 30 euro voor 3mbit heb direct aldsl van kpn
mijn vader heeft tiscali betaalt maar 20 euro per maand en heeft 6mbit
kpn is gewoon geldwolfen
ivm. overlijden was de aansluiting per direct opgezegd maar hij doet het nog steeds
KPN wordt steeds duurder.
Ik heb in 1998 heb ik isdn aangevraagd. Ik heb hierbij vier lijnen tot mijn beschikking gekregen waarvan ik er twee gebruik voor telefoon. Ruim veertien dagen geleden kreeg ik een kpn mederwerker aan de lijn die mij vertelde dat ze het voor mij goedkoper zou maken. Het gevolg is dat ik 23 euro extra mag betalen. Na de klantenservice te hebben gebeld, die mij tot drie keer een half uur aan de lijn lieten hangen maar niet te woord kon staan omdat het zo druk was, heb ik de moed opgegeven en zeg mijn abbonment na ruim 28 jaar op
B. Leijten
Wil alleen mobiel gaan bellen om kosten te sparen. Mijn huidige samsung mobieltje is perfect, alleen al 3 jaar oud.....
Ik ga verhuizen, dus een mooie gelegenheid het dure abbonnement op te zeggen en via internet een aansluiting te regelen. ben ik ook gelijk van al die vervelende telefoontjes af tijdens het eten over andere abbonnementsvormen
ivm met het overlijden van mijn vader de heerb.j.c. proost op 8 november j.l aub de vaste telefoonaansluiting per direkt sluiten 0164-234725
ik heb een vaste aansluiting + adsl abbonnement
daar betaal ik ong 80,00 voor en dan moet ik xs4all ook nog 30 betalen
is dit wel normaal?
erg duur hoor allemaal
fdehoog + kpn + xs4all == :-(
KPN klantenservice :
Deze eurocent kost u tien gesprekken per nummer.
Bij de primafoon je abonnement opheffen gaat ook niet meer... je moet bellen naar 0900-0244. Je kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@kpn.com dat je op wilt heffen. Dan wordt je binnen een paar dagen teruggebeld door iemand van KPN.
Voor KPN vaste telefonie zijn in totaal 322 reviews geschreven. Voor de hele categorie Telefonie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten KPN vaste telefonie opzeggen