Lees de reviews van andere bezoekers die hun KPN internet abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Prijs kwaliteit beter matchen met de competitie
internet is te duur. elke jaar weer komt er een paar euros bij.
snellere verbindingen is nog asdl
nu glasvezel van CAI westland
Bij deze wil ik mijn abonnement opzeggen, omdat ik overgestapt ben naar ziggo en dit abonnement dus overbodig is
Tiscali (gratis) jarenlang zonder problemen gebruikt. Tiscali is thans Telfort. Opzeggen bij Telfort lukt niet.
Opzeggen dongel
Betreft oud email adres wat wij willen opzeggen. Makkelijke service!
Prima service
Per 1 mei 2015 mijn internet bij KPN opgezegd vanwege verhuizing.
Prompt was mijn internet vanochtend (15 april) alvast uitgezet door KPN, waardoor ik per direct geen gebruik meer kan maken van internet.
Erg lastig, gezien ik midden in een startup zit en dus dagelijks internet nodig heb.
Vanochtend daarom KPN gebeld en in een uur tijd 6 medewerkers gesproken, die mij geen van allen konden helpen.
- Medewerker 1 en 2 lukte het niet zonder slag of stoot om me door te verbinden naar de juiste afdeling.
- Medewerker 3 kon me uiteindelijk wel doorverbonden krijgen naar de technische afdeling, maar vertelde me alvast dat het opnieuw aansluiten van het internet 3 weken zou duren en ik dus de komende 2 weken geen internet zou hebben. Los van of de fout nu bij KPN of bij mij lag.
- Medewerker 4 werkt bij de technische afdeling en kon het verhaal van medewerker 3 bevestigen. Ongeacht of het internet op het juiste of foute moment uitgezet was, zou het 3 weken duren voordat het weer aangesloten zou zijn. Ik zou hoe dan ook dus de rest van de maand zonder internet zitten, waarmee al mijn werkzaamheden voor de startup dus stil komen te liggen dankzij een fout van KPN
- Ik werd doorverbonden naar medewerker 5, werkzaam op een afdeling die zich bezighoudt met opzeggingen van abonnementen. Ook dit doorverbinden bleek lastig, want ondanks dat medewerker 4 beloofde medewerker 5 te vertellen wat er aan de hand was, mocht ik mijn hele verhaal weer opnieuw doen aan medewerker 5. Deze medewerker vond het heel spijtig, maar zei dat de enige optie om nog internet te hebben een dongel zou zijn. Daarvoor zou ze contact opnemen met een collega van haar.
- Medewerker 6 kwam aan de lijn, deze meneer vertelde mij dat er een (nooit aangekomen) bevestiging naar mij gestuurd was waarin vermeld werd dat mijn internet per 13 april afgesloten zou worden. En dat ik, als ik een dongel zou willen, deze zelf zou moeten betalen.
Heel frappant allemaal, want de enige schriftelijke bevestiging die ik ooit ontving vermeldde dat ik mijn internet per 1 mei 2015 op had gezegd.
Ik kan iedereen met klem afraden om zaken met KPN te doen zolang zij hun zaken niet op orde hebben. Iedereen kan fouten maken, maar het belangrijkste is dat dit dan ook opgelost wordt, daarin schiet KPN momenteel gigantisch tekort!
Sterker nog; 6 mensen te spreken krijgen, een uur aan de lijn moeten hangen en dan nog enkel teleurstellende antwoorden ontvangen waarin een grote organisatie als KPN niet in staat blijkt een passende oplossing aan te dragen, komt uiterst amateuristisch over.
Iemand nog ideeën wat ik zou kunnen doen om KPN zo ver te krijgen een oplossing aan te dragen? Zo jammer dat ik hier zoveel tijd in moet steken...
Vriendelijke groet,
Sander
Wij, kinderen van G. Cornellissen, zeggen met onmiddelijke ingang het internet van dHr. G. Cornelissen op. Dit wegens ziekte en verhuizing.
Bedankt,
Willem Cornelissen / Corrie Meekel
Voor KPN internet zijn in totaal 327 reviews geschreven. Voor de hele categorie Internet zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten KPN internet opzeggen
12-04-2016
De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) wordt ook actief als internetprovider. Het bedrijf gaat alles-in-één-pakketten met internet, televisie en telefonie verkopen via het netwerk van KPN. Dat heeft de energieleverancier vorige week bekendgemaakt.