Lees de reviews van andere bezoekers die hun KPN digitenne abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Heb net ziggo aangevraagd en is aangesloten, omdat we met digitenne slechte ontvangst hadden! Ook met de buitenantenne. Krijg ik vandaag een brief binnen dat het aan het kastje ligt!!! Kan ik voor 15euro een andere kopen.. dacht dat ik deze ook al gekocht had? omdat hun verkeerde kastjes verkopen moet ik WEER 15euro uitgeven.. wat een onzin!!!
heb KPN digitenne net 1 dag en ben helemaal niet tevreden met de beeldkwaliteit! Ontvangst signaal is 99%, maar het beeld is vaak blokkerig vooral bij voetbal en andere snelle bewegingen. heb verschillende kabels geprobeerd en ook de receiver op verschillende manieren aangesloten op de televisie. Ik heb ook veel in de instellingen zitten veranderen maar ik zie er helemaal geen verschil. mijn vriendin heeft digitale televisie via kabel en het beeld is echt veel beter dan via digitenne. ik hoop nu niet dat ik 1 jaar daaraan vastzit en dan ga ik over na digitale tv via kabel!
Heb net de klantenservice gebeld (op zondag) en opzegging was in een paar minuten gebeurd. Het kiezen van de menuopties duurde bijna langer dan het opzeggen zelf.
Prima service.
Reden voor overstap: Ziggo heeft breder aanbod met engelstalige zenders.
na een jaar digitenne gehad te hebben opgezegd ,dit was goed verlopen totdat ze nog 75 euro van mijn rekening afschreven hebben omdat voor het sportkanaal ook een minium van een jaar geld[staat nergens]het servicenr is van 10 cent naar 45 cent per minuut gegaan[met een max van 22.50 euro] bedankt kpn vodigitenne gehad te hebben en een half jaar sport opgezegd or mij nooit meer
diverse keren slecht beeld vierkante blokjes later
een buiten antenne gekregen geen verbetering nog
steeds als er auto's voorby komen ik ga nu naar
upc beter beeld
Heb gebeld met de klantenservice en werd de verbinding werd na 3minuten verbroken. 2e poging, gelijk iemand aan de lijn en binnen 2 minuten was het geregeld.. ik ben er gelukkig vanaf! Succes
Ben verhuist naar buiten het dekkingsgebied. Heb klantenservice gebeld over opzegging. Ging allemaal heel aardig en goed. Opzegging kon ook telefonisch, dus meteen doorgegeven. Moest alleen nog even bewijs van verhuizing naar Leidschendam sturen.
Na 3 weken nog niks gehoord te hebben begon ik hem te knijpen. Weer gebeld. Telefonisch opzeggen zou helemaal niet mogelijk zijn en al helemaal niet in Leidschendam.
Er is dus helemaal niks opgezegd.... maar weer opnieuw de molen in... :(
woon in heerenveen wat net buiten het dikkings gebied valt van kpn echt super slecht beeld
blokjes,voetbal is erg slecht als de bal gespeelt wordt blijft er vlek achter hangen trillend publiek erg irietand vannacht had ik al helemaal geen beeld meer!!! ik kan niet opzeggen met deze klachten van kpn ik zit nog in mn jaar perioede en ik moet nog 3 mnden naar slechte beeld kwaliteit gaan lopen kijken en maar hopen dat t kraak helder is buiten dat ik nog redellijk beeld heb
hebben jullie mischien nog tips zo dat ik toch eerder op kan zeggen bij kpn digitenne?
want t is echt bagger beeld!!!!!!!
UPC here i cum !!!
ben niet tevreden over beeld weergave vaak blokkerig beeld.(te vaak)
Niet tevree over het aanbod, en kijk er nooit meer naar. Helpdesk is duur want je staat heel lang in de wacht om alleen te horen dat je weer van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Voor KPN digitenne zijn in totaal 916 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten KPN digitenne opzeggen