Lees de reviews van andere bezoekers die hun Hotelpas abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik heb al zovaak een het abbonnement opgezegd, in de twee weken bedenk tijd, ik ben nu een jaar verder en voor de tweede keer halen ze geld van mijn rekening...ergste is nog ik heb de pas nooit ontvangen!!!! maar weten wel 280 euro af te schrijven:s
JE KAN ALLEEN OP ZEGGEN ALS JE EEN KLANTNUMMER HEB, MOET JE DIE EERST WEL EEN KEER GEKREGEN HEBBEN!!!! OPLICHTERS!!!
Ik heb 8 jaar naar tevredenheid geboekt met mijn pas maar kan door omstandigheden helaas geen gebruik meer maken van de hotels.
Ik heb 8 jaar naar tevredenheid geboekt met mijn pas maar kan door omstandigheden helaas geen gebruik meer maken van de hotels.
we hebben opeens een abonnement waar we niets van weten en het geld wordt automatisch afgeschreven
WIL MIJN ABONNEMENT VOOR DE ZOVEELSTE KEER OPZEGGEN!!!!!!!!!!!