Lees de reviews van andere bezoekers die hun Harmony Service Center abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
9 jaar lang verzekerd geweest tegen afspraken in. Het zou gelijk met het abbonnement lopen én aflopen. Er dus nevernooit meer op gelet. Bijna 600 euro betaald. Vandaag opgezegd bij dame Sabine; zij gaat me een bevestiging sturen. Op de vraag wanneer de 7 jaar premie wordt teruggestort antwoordt zij gedecideerd dat dat niet gebeurd. Dom ook eigenlijk om deze vraag bij haar neer te leggen........... alsof een dame die alleen de telefoon kan opnemen deze beslissingsbevoegdheid heeft.
heb niet meer nodig
telefoon niet meer nodig
Verzekering is niet meer nodig
Is reeds veel eerder opgezegd bij T-mobile
ik vind de premie te hoog.
Heeft geen zin
K heb de telefoon al 4jaar niet meer!!!
Mensen, wat laten we met ons sollen. Hebben jullie er al eens aan gedacht
-om de automatische betaling bij je bank op te zeggen,
-rechtsbijstand als je die hebt in te schakelen
-je eigen verzekeringsadviseur inschakelen of die iets voor je kan doen.
-de opzegbrief aangetekend versturen,
-een klacht indienen bij de klachtencommisie die op site HSC staat,
-De HSC suf bellen.
Is in ieder geval goedkoper dan maanden premie betalen voor niets.
Maar doe iets!
De polisvoorwaarden zijn anders als door de
verkoper is verteld. Daarom annuleer ik deze
polis binnen de vereiste 14 dagen (na 1 dag)
Voor Harmony Service Center zijn in totaal 2441 reviews geschreven. Voor de hele categorie Verzekeringen zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Harmony Service Center opzeggen