Lees de reviews van andere bezoekers die hun FNV abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Het is dat ik het bedrag niet kan missen elke maand.
Anders was ik zeker lid gebleven
Ik ben tevreden over FNV
Geweldige service van dhr. van Dijk.
Betere contactmomenten en heldere oplossingen
Prima organisatie, die in deze moeilijke tijd een mooie rol kan spelen
Zeer slecht,
Aanmelden binnen 2 minuten geregeld, opzeggen gaat een flinke tijd overheen.
Zeer, zeer, zeer tragisch dat in 2021 per post opgezegd moet worden. Schandalig gewoon. Grootste boeven van nederland, en dan durven te zetten op de site: "we zijn er voor de mensen".
Alles wat u gedaan heeft ,heeft niet geholpen.
Beste lezer,
Ivm pensioen vind ik de contributie te hoog. Daarbij heb ik vorig jaar een afspraak gemaakt over mijn financiën na mijn pensioen, echter ik ben niet gebeld of op een andere manier benaderd. Vervolgens heb ik gebeld en kreeg ik een medewerkster, die arrogant was en deed doen voorkomen alsof het probleem bij mij lag. Kortom niet het gevoel dat ik op individueel vlak gehoord en geholpen ben.
Mvg.
Nadat ik lid ben geworden van fnv, stopte ik met werken in de horeca waardoor ik m’n abonnement op wou zeggen, hier over heb ik toen gebeld en aan de telefoon werd toen gezegd dat het geregeld zou worden. Na een tijdje werd ik gebeld dat er nog een openstaand bedrag open stond. Nu word de helft kwijt gescholden en de andere helft moet ik alsnog betalen. Ik heb er mee ingestemd maar eigenlijk is het natuurlijk belachelijk dat er word gezegd dat mijn opzegging word geregeld en ik later hoor dat dat helemaal niet via de telefoon kan, waardoor ik nu met een rekening zit.
Als werknemer verstandig om FNV lid te zijn.