Lees de reviews van andere bezoekers die hun Essent abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Geachte heer/mevrouw,
Per 1 juli ben ik van Steenwijk ( Herenslagen 52, 8332 AS ) naar Zwolle verhuisd. Ik had dit op tijd doorgegeven en hierbij gelijk gevraagd, of ik op het nieuwe adres ( Schellerweg 11) ook digitale ontvangst voor mijn TV Home extra abonnement heb. Ik had nl. gehoord, dat er op ons nieuwe adres een andere aanbieder was dan Essent en er geen digitale ontvangst mogelijk was. Een medewerkster van Essent verzekerde mij echter dat ook op het nieuwe adres mogelijk was. Na de installatie van de decoder blijkt deze geen ontvangst te hebben. Ik hierop met 5 verschillende medewerkers van Essent gesproken en steeds kreeg ik het zelfde antwoord, dat er op postcode 8017 AE met huisnummer 11 gewoon ontvangst moet zijn via Essent. Ik heb de decoder nog bij de leverancier ter reperatie aangeboden, maar volgen deze was er niets met de decoder aan de hand. Opnieuw gebeld met Essent om de installatie van de decoder nu maar door een installateur van essent te laten doen. Toen mij opnieuw naar mijn postcode en huisnummer werd gevraagd, antwoorde deze medewerker van Essent, dat er geen digitale ontvangst mogelijk was op mijn adres. Erg vreemd, dat hier niemand anders op gekomen is, terwijl ik steeds in diverse telefoongesprekken vermeld heb, dat ik gehoord had van omwonenden dat er op ons asdres geen digitale ontvangst mogelijk is.
Ik wil hierbij dan ook het abonnement welke ik heb ( het Extra pakket) opzeggen en restitutie vragen over de betaalde maanden waarin geen ontvangst mogelijk was.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
met vriendelijke groet,
R. Linde.
Geachte heer/mevrouw,
Per 1 juli ben ik van Steenwijk naar Zwolle verhuisd. Ik had dit op tijd doorgegeven en hierbij gelijk gevraagd, of ik op het nieuwe adres ( Schellerweg 11) ook digitale ontvangst voor mijn TV Home extra abonnement heb. Ik had nl. gehoord, dat er op ons nieuwe adres een andere aanbieder was dan Essent en er geen digitale ontvangst mogelijk was. Een medewerkster van Essent verzekerde mij echter dat ook op het nieuwe adres mogelijk was. Na de installatie van de decoder blijkt deze geen ontvangst te hebben. Ik hierop met 5 verschillende medewerkers van Essent gesproken en steeds kreeg ik het zelfde antwoord, dat er op postcode 8017 AE met huisnummer 11 gewoon ontvangst moet zijn via Essent. Ik heb de decoder nog bij de leverancier ter reperatie aangeboden, maar volgen deze was er niets met de decoder aan de hand. Opnieuw gebeld met Essent om de installatie van de decoder nu maar door een installateur van essent te laten doen. Toen mij opnieuw naar mijn postcode en huisnummer werd gevraagd, antwoorde deze medewerker van Essent, dat er geen digitale ontvangst mogelijk was op mijn adres. Erg vreemd, dat hier niemand anders op gekomen is, terwijl ik steeds in diverse telefoongesprekken vermeld heb, dat ik gehoord had van omwonenden dat er op ons asdres geen digitale ontvangst mogelijk is.
Ik wil hierbij dan ook het abonnement welke ik heb ( het Extra pakket) opzeggen en restitutie vragen over de betaalde maanden waarin geen ontvangst mogelijk was.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
met vriendelijke groet,
R. Linde.
het huis op de heulstraat 58 6413ejheerlen is overgegaan per 2augustus.2006
Zowel gas water en licht opgenomen en door gestuurd in het bij zijn van de makelaar
broekoffermans akkerstraat heerlen
vriendelijke groeten c.m kebeck pijler 22 6372mk
Voor Essent zijn in totaal 108 reviews geschreven. Voor de hele categorie Energie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Essent opzeggen
03-04-2016
Zo'n 8 procent van alle Nederlandse huishoudens heeft een 'slimme' thermostaat, wat neer komt op zo’n 600.000 huishoudens. Dat blijkt uit een marktonderzoek door Multiscope onder ruim 6.000 Nederlanders.