Lees de reviews van andere bezoekers die hun De Volkskrant abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
vele redenen om na jaren lezen toch te stoppen, financieel, maar ook de nonchalante manier van opmaak, en niet onbelangrijk de met veel tam tam en borstklopperij gepaard gaande formaatverandering die haar gevolgen heeft voor de hanteerbaarheid. Ik heb het aangezien en geprobeerd maar dit is geen goed begin van de dag. Dank voor alle goede dingen uit het verleden en lof voor de bezorging.
Ik heb helaas te weinig tij op de krant elke dag te lezen.
Alleen zaterdag en zondag lukt dat en dat blijf ik ook doen met de losse weekendkrant
Steeds vaker betrap ik me zelf er steeds vaker op dat ik eerst de puzzels wil oplossen vóór ik überhaupt aan de krant begin, vaak wordt dat dan "afraffelen" maar niet het gevoel dat ik veel gemist heb. Er zijn goedkopere oplossingen voor een dagelijks puzzeltje!!
Lees alleen de koppen ivm tijdgebrek.
vind de krant niet zo boeiend
Ik ben 42 jaar abonnee op de volkskrant. De afgelopern tien dagen heb ik geen krant ontvangen; dus iedere dag de klantenservice gebeld. Daar ben ik zo misselijk van geworden dat ik meteen de krant heb opgezegd. De klantenservice is afschuwelijk ( nog vele malen erger dan heer Van het Hek beschrijft) Je wordt compleet voor de gek gehouden. Ieder dag opnieuw schone beloften maar er gebeurt niets. Je wordt met een kluitje in het riet gestuurd !!. En dan heb ik het nog niet over de ongepaste brutaliteit van de telefonistes ! Dan is de bezorger ziek, dan zijn het de weersomstandigheden, dan is het een systeemfout, dan is het het klachtenmanagement ( als ik die ooit tegenkom, blaas ik ze onder de plavuizen !!) Dat klachtenmanagement moet met onmiddellijke ingang naar huis gestuurd worden.De maat is vol !!
te duur
Geachte dame of Heer,
Na een abonnement van 41 jaar gaat het me wel een beetje aan mijn hart de Volkskrant op te zeggen. Ik ben met pensioen gegaan en heb behoefte aan een krant met veel meer plaatselijk nieuws en een abonnement op twee dagbladen is me te begrotelijk. Vandaar. Hartelijk dank voor ruim veertig jaar leesplezier.
Fabian C. van Boheemen
Wegens vertrek naar het buitenland
Na dertig jaar Volkskrant zeggen we ons abonnement op omdat de krant niet meer bij ons bezorgd wordt en er door de Volkskrant geen enkele actie ondernomen is om dat probleem te verhelpen, zelfs niet na een eindeloze reeks telefoontjes (hoe noemen ze dat ook al weer bij de Klantenservice, "o, een herhaalklacht").
Voor De Volkskrant zijn in totaal 382 reviews geschreven. Voor de hele categorie Kranten zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten De Volkskrant opzeggen