Lees de reviews van andere bezoekers die hun De Gelderlander abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Toch de Gelderlander ongelezen weg moeten gooien wegens tijdgebrek. Dat vindt ik zonde en is hier te duur voor!
Fijne krant
Teleur gesteld
Kreeg vandaag de 23e weer 'n e-mail met excuses voor de slechte bezorging. Ik heb echter al telefonisch op 15 maart opgezegd. Heb 4 x gebeld en 1 x schriftelijk gemeld dat ik de krant inmiddels al dagen niet had ontvangen, maar kreeg de 15e van een medewerkster te horen dat 'n rayonmanager eerst met de bezorger om de tafel zou gaan zitten, waarna ik na 14 dagen de uitslag van dat gesprek zou krijgen ( inmiddels nog steeds geen krant). Toen was ik er helemaal klaar mee. Ik heb het afgeschreven maandbedrag laten terugboeken door mijn bank en wil niets meer met de Gelderlander te maken hebben. De krant komt de afspraken niet na, dan staat het mij vrij dat ook te doen. Het tekort aan bezorgers is een probleem van de krant, die daar dan ook een oplossing voor moet vinden en niet de abonnee er mee moet opzadelen.
slechte bezorging meerdere x geen courant ontvangen wel daarna wel de volle pont rekenen. Al een x hierover gebeld maar hier niets van geleerd. Dus nu einde oefening.
Geen punten, het was een fijne krant. Helaas kan ik hem niet meer lezen
Ik vind de krant te duur worden en er staat naar mijn mening te veel reclame in.
Bezorgservice verbeteren
Valt me tegen heb alleen nieuws via de mail
Waardeloos
Voor De Gelderlander zijn in totaal 363 reviews geschreven. Voor de hele categorie Kranten zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten De Gelderlander opzeggen