Lees de reviews van andere bezoekers die hun Cleanprofs abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik heb getekend voor een halfjaar reinigen van mijn container bij KCR (wat volgens mij hetzelfde bedrijf is). Toen ik op internet al die slechte verhalen las kreeg ik het benauwd en heb ik de automatische incasso laten blokkeren. Kan iemand mij vertellen of ik hiermee in de problemen kom? Moet ik alsnog een opzegging doen van het abonnenment?
Slechte organisatie.
Dezelfde verhalen als vermeld op deze pagina.
Komen afspraken niet na. Na 6 mnd slechts 3x gereinigd. Allerlei smoezen. Eénmalige afschrijving gaat over in automatische incasso.
Nog even dan dan krijgen ze de koude douche.
BRIEF AAN BDR containerreiniging.
Ik was net op tijd om mij automatische incasso te annuleren bij de Postbank (kan via online bankieren.)
Zie brief die ik als bevestiging naar BDR stuur:
Geachte mevrouw / meneer,
Graag bevestig ik bij deze dat mijn contract met uw bedrijf is beëindigd op grond van wantrouwen in uw bedrijf.
12 april 2006 kreeg ik van u naar aanleiding van mijn opzegging een bevestiging dat mijn contract per 17 september 2006 zou worden beëindigd. Daarnaast kreeg ik een tweede brief dat u het abbonementsgeld niet kon incasseren en of ik contact met u op kon nemen.
Dinsdag 18 april 2006 heb ik inderdaad telefonisch contact met u opgenomen, dat alléén maar mijn wantrouwen in uw bedrijf groter heeft gemaakt.
Tijdens dit gesprek gaf ik aan dat ik niet accoord ben gegaan met het incasseren van het abbonementsgeld, omdat mijn containers niet op de afgesproken data waren gereinigd.
In eerste instantie dacht ik dat dit in maart het geval al had moeten zijn - maar redelijker wijs moet ik natuurlijk ruimte geven om u de administratie te moeten laten doen, dus zoals u bevestigde was mijn contract ingegaan per 1 april 2006.
Dat had betekent dat in de eerste 2 weken van april mijn grijze en mijn groene container gereinigd hadden moeten zijn.
Om een onbekende reden bevestigde u in eerste instantie dat dit niet gebeurd was en bood mij een verlenging aan van een maand abbonementstijd.
Echter vertelde u mij óók dat u mijn voorgaande email aan BDR (niet KCR) ook heeft ontvangen. Daar had ik echter géén reactie gehad - dit was de eerste keer dat u bevestigde dat die email aan was gekomen.
Op uw verzoek om dan toch af te wachten tot mei heb ik geantwoord dat ik ondertussen wat meer informatie over uw bedrijf heb opgezocht en dat ik via het internet een aantal nare verhalen heb gelezen met relatie tot uw bedrijf KCR. Ik gaf ook aan dat u er tot dan toe niet in was geslaagd om mij te overtuigen dat uw bedrijf wél te vertrouwen is.
Hierop begon de medewerker van uw bedrijf allerlei valse beschuldigingen te maken, die in mij alléén maar verder wantrouwen veroorzaakte.
Terwijl net was bevestigd dat mijn container niet in april was gereinigd, werd nu opeens gesuggeerd dat ik mijn container niet lang genoeg buiten had laten staan.
Ten tweede werd mij verweten om af te gaan op zgn. 'onbetrouwbare' internetbronnen (terwijl dit toch de websites zijn van TROS radar en consumentenbond (zie bijv. http://www.consumentenbond.nl/forum/showthread.php?p=3465 ). Ik moest niet zo "stom" doen jullie bedrijf 'gewoon de kans geven'.
Ten derde werd mij verweten dat ik een "moeilijke klant" was, waar jullie moeite hadden gedaan om mij te registreren. Ik had het binnen de 8 dagen die staan voor de colportagewet. Echter dit is een oneerlijk argument - het is niet mogelijk om dat mij toen nog niet duidelijk kon zijn of u uw service lervert of niet.
Naar aanleiding van deze reacties was voor het voor mij volledig duidelijk. Ik betaal mijn abbonementsgeld niet en ik vermelde dat mijn contract per direct was opgezegd, zonder voor iets te hoeven betalen.
In het kort heb ik dus mijn abonnement geannuleerd om de volgende redenen:
wantrouwen in het bedrijf op grond van:
* niet verlenen van de beloofde service, terwijl wél wordt aangedrongen op betaling
* een zeer onvriendelijke klantenservice, die de schuld bij de klant legt i.p.v. bij het eigen bedrijf.
* een onduidelijkheid over de identiteit van het bedrijf - bent u nu KCR of BDR?
* Niet reageren op emails (smoes dat ze geen telefoonnummer hebben - terwijl ook gereageerd kan worden op email)
Ik hoop dat u kunt bevestigen dat u dit bericht hebt ontvangen en hoop voor u dat u iets kunt doen aan uw dienstverlening,
hoogachtend,
M. E. Altink
***ADRES***
Ik kan mij volledig aansluiten bij de heer Numan. Mijn vader heeft een jaar in een verzorgingshuis gewoond en is vervolgens verhuisd. Ik heb nooit iets van containerreiniging gemerkt totdat ik ineens een incasso voor drie maanden op zijn afschrift zag. Ik heb gebeld, waarop mij werd meegedeeld dat geld niet terug wordt gestort als er geen verhuisbericht is geweest. Dat begrijp ik. Maar als ik drie maanden vooruit moet betalen en die drie maanden zijn niet om verwacht ik mijn geld terug, vooral omdat ik hen erop heb gewezen.Verder deelde de telefoniste mij mee dat er inderdaad een aantekening is van de reiniger dat er geen container aan de straat heeft gestaan om te reinigen. Zij vinden dit geen reden om contact met de klant op te nemen. Ik vind dit zeer slordig. Kortom: bedenk je driemaal voordat je met dit bedrijf in zee gaat!
NA HERHAALDELIJK TELEFONISCH CONTACT TE HEBBEN GEHAD MET HET BEDRIJF BDR BEN IK TOT DE CONCLUSIE GEKOMEN DAT JE NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE MOET GAAN MIJN CONTAINERS ZIJN NOG NOOIT GEREINIGD EN IK KRIJG OOK MIJN GELD NIET TERUG. OOK WORD JE ZEER ONBESCHOFT BEHANDELD
BDR heeft 5 maanden contributie ontvangen voor een service die GEEN ENKELE KEER is uitgevoerd. Ondanks meerdere keren telefonisch contact. Ook in Maastricht zijn de busjes blijkbaar erg vaak kapot en rijden niet. Ik heb nooit geld teruggekregen. ik heb tevens ene brief gestuurd naar het consumenten programma Kassa. BDR kan niet op deze manier met klanten omgaan.
Over ``SCHOONMAKEN`` gesproken, nou daar kunnen ze bij BDR nog wel een paar lessen gaan nemen !!!!! wat een belachelijk schoonmaak bedrijf.
ga NOOIT met dbr containerreiniging in zee want je moet iedere keer bellen dat er weer geen container is schoongemaakt en ze zijn zeker niet vriendelijk aan de telefoon
Mijn container is nu voor de 3e keer niet gereinigd, hoe zit dat?
Ik hoop volgende week en anders ga ik even de buurt door om te vragen of andere mensen dezelfde ervaring hebben als ik.
Nu 3 x via automatische machtiging een bedrag van mijn rekening afgeschreven in 2005.
In 2005 nooit mijn container gereinign, restitutie van 3x Euro 14.00 is naar mijn mening op zijn plaats.
Machtiging wordt via intrekking,s
kaart opgezegd
Voor Cleanprofs zijn in totaal 621 reviews geschreven. Voor de hele categorie Overige zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Cleanprofs opzeggen