Lees de reviews van andere bezoekers die hun Cleanprofs abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik wil hier even wat melden ik ben oudmedewerker CCN. ccn is overgenomen door bdr. de voormalig directeur van ccn is opgestapt (m.groenewoud) en is KCR begonnen hij heeft dus klanten maar omdat hij niet beschikt over was auto`s besteed hij zijn klanten uit aan BDR. maar die reinigers (letterlijk arme stakkers) kunnen al die drukte niet aan . en laten zo doende halve routes liggen.
BDR (zuigt) sorry . maar zo zit het inelkaar .
de directeur van BDR is wouter hillenbrink, en niet chris batist doet net alsof hij de baas is hij runt echter een ander bedrijfje erbij BAVI beheer.
Hans Pellis is de bedrijfsleider (maar leid niet)
BDR,KCR hebben te veel klanten en te weinig waswagens wel zijn deze wagens nieuw zoals ik gezien heb op www.bdr.nu
KCR -> Gedurende 1/2 jaar kliko niet 1 keer gereiningd !!; onbeschoft telefonisch behandelt; komen afspraken niet na; sticker die je terug moet sturen nadat abonnement (hopelijk nu echt) vervallen is blijk je met geen mogelijkheid los te krijgen, dat hebben ze vast nooit zelf geprobeerd; kortom m.i. volkomen onbekwaam bedrijf;
Ik kan de lezer maar 1 ding dringend adviseren en dat is absoluut niet in zee te gaan met dit onbetrouwbare en arrogante bedrijf. Mijn echtgenote heeft in november 2005 een abonnement afgesloten en is daarbij helaas akkoord gegaan met automatische betaling, maar dit bedrijf is in een tijdbestek van 8 maanden slechts 1x haar verplichtingen nagekomen (in het voorjaar van 2006), terwijl dit een compensatie van KCR was, omdat men toen al erg in gebreke bleef.
Wij hebben vanaf het begin een en al ellende met dit bedrijf gehad en zeker 10x (geloof het of niet, maar dit is echt waar) telefonisch contact gehad met dit bedrijf omdat er telkens niemand kwam opdagen. Als compensatie kregen wij -per excussbrief bevestigd- in het voorjaar dan ook 2 gratis schoonmaakbeurten aangeboden voor de containers. Dat zijn de enige 2x dat men is langsgeweest. 3 Weken geleden (medio augustus)was ons geduld meer dan op en hebben wij dan ook een gepeperde brief gestuurd om hen te sommeren de automatische incasso per direct te stoppen en de betaalde termijnen terug te storten. Wij kregen na 1 week geen enkele reactie van KCR, waardoor ik ten einde raad het bedrijf maar zelf telefonisch benaderde. Men was inderdaad op de hoogte van de inhoud van de brief, maar doordat het telefoongesprek -doordat de dame aan van KCR erg laconiek en arrogant reageerde, werd het gesprek behoorlijk fel (let wel, ik was ziedend, liet dat zeker merken tijdens mijn gesprek, heb inderdaad soms met stemverheffing gesproken, maar heb geen scheldwoorden gebruikt of iemand bedreigd of zo). Madam van KCR vond dat ik haar bedreigde (waar geen sprake van was)en zei het gesprek te willen beeindigen. Madam zei me doodleuk dat ze contact zou opnemen met de politie (hoe belachelijk kan een bedrijf zich met dergelijk personeel maken?). Het moge duidelijk zijn dat men niet bereid was het geld terug te storten. Bovendien reageerde deze zeer onvriendelijke en arrogante madam met de opmerking, dat het abonnement gewoon tot november zou gelden en wij geen poot hebben om op te staan.
Vandaag (9 september 2006), 3 dagen na het telefoongesprek kregen wij dan een schriftelijke bevestiging, waarbij niedt over de intrekking van automatische incasso stond vermeld, maar wel, dat ik tot november vastzit aan KCR, omdat wij een eenjarig contract hadden afgesloten. Mijns inziens kan het niet zo zijn, dat, wanneer een van de partijen (KCR) in sterk gebreke is, dat men zich het recht kan toeeigenen de andere partij aan het contract te houden.
Ik heb diverse instanties inmiddels op de hoogte gebracht met als doel dit bedrijf aan de tand te voelen, zodat men A0 hun verplivhtingen nakomt) en b) bij in gebreke blijven over te gaan tot onmiddelijke intrekking van automtische incasso en abonnement + restitutie van de onterecht betaalde bedragen, waarvoor met de service niet heeft verleend. Ik wil diegene, die ook door dit belazerd zijn, dringend dringend adviseren om het zelfde te doen, zodat de louche praktijken van dit bedrijf snel tot het verleden zullen behoren.
Last but not least is het sowieso al vreemd dat er geen adres van dit bedrijf op de brieven staat vermeld. Dit geeft al aan, dan men kennelijk iets te verbergen heeft en bang is dat boze klanten verhaal komen halen op dit adres.
Dus om een treffend slot van deze belevenis te maken; Het bedrijf KCR kan wat ons betreft zo de vuilcontainer in , dient daarna goed afgesloten te worden zodat anderen niet gedupeerd kunnen worden door deze kliek van incapabele mensen. Het kan niet anders zijn dan belazerderij, want zoveel mismanagement toepassen bij zoveel klanten, dat kan gewoon niet.
nr 006109D002
ivm verhuizing op 01-08-2006 stopzetten van abonnement en maandelijkse incasso lopend tot en met 30-09-2006.
Vriendelijke groeten,
H,F.Geurtse
Ik wist niet dat er zoveel klachten zijn over kcr/ bdr. Wij hebben 3 maanden geleden aan de deur een proefabbonement aangenomen, pas 3 weken later kregen we de stickers zet toen we op vakantie waren en zijn ze 1 keer geweest, maar onze bak stond niet buiten!
Nu eind augustus zijn ze nog steeds niet geweest en dan hebben ze ook nog 2 weken vakantie gehad! Ik weet niet waar ik aan toe ben!Gisteren gebeld wanneer ze zouden komen ,zeiden ze dat ze gisteren langs zijn geweest, of onze bak wel aan straat stond! Tuurlijk tot 22.00 uur. Ze zouden gisteren even langs rijden en ze zijn niet geweest.Heeft er iemand geprobeerd het geld terug te krijgen????? Ik heb een maand geleden een opzegging weg gedaan en daar ook een brief op terug ontvangen dat ik per december geen contract meer heb (WEL moet ik de stickers retour sturen)
Groetjes,
dan is dit en dan weer dat ze hebben steeds een andere smoes.. de mensen hoop geld laten betalen waarvoor?????? voor niets zo kan ik ook een bdrijf beginnen en geld opstrijken. containers schoon maken ..welke?? van hun eigen familie zekers maar echt niet van hun klanten ..voor mij zijn ze gewoon oplichters
Ik heb vanaf begin dit jaar een abonnement en alleen mijn groene bak is op 21 juni 2006 schoongemaakt. De grijze bak is nog nooit schoon gemaakt. Ik heb nog niet aan de telefoon gehangen maar dat ga ik binnenkort wel doen. Dit is toch wanprestatie van het bedrijf? Daarbij kun je toch je geld terug krijgen omdat ze hun afspraken niet nakomen? Ben in die tijd met zwangerschapsverlog geweest dus ik ben die maanden de hele tijd thuis geweest. Ik zag dus die bewuste 21e juni dat mijn groene bak schoongemaakt werd. Dit heb ik dus wel gezien maar dat is ook de enige keer geweest. Jammer. Heeft er misschien iemand rechtsbijstand? Ik wel, misschien kan ik dit eens aankaarten...
Succes verder iedereen.
Vanaf december 2005 zijn mijn cbeide containers elke 1x gereinigd zonder dat ik na heb hoeven te bellen. En ik weer korting kreeg op mijn volgende periode.
Maar heb ik een poot om op te staan, of komt er straks een deurwaarder bij me op bezoek...?
Ik wil alsnog een opzegging per brief doen met als reden dat de mondelinge overeenkomst die aan de deur gemaakt is (namelijk dat er binnen twee à drie dagen telefonisch contact door hen zou worden opgenomen met mij ter bevestiging van de aanmelding)niet is nagekomen. Is dat reden genoeg?
Ik heb helemaal geen zin in al dat gedoe...
voor de wet heet dat "wanprestatie leveren"! betaal niet 2 maal geprobeerd eraf te komen.Nu ben ik ze zat laat maar komen.....
Voor Cleanprofs zijn in totaal 621 reviews geschreven. Voor de hele categorie Overige zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten Cleanprofs opzeggen