Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik dank Jullie voor de service van de afgelopen jaren.
Voor ons waren er geen problemen
Ik heb tevergeefs geprobeert om mijn abonnement op te zeggen, die eigenlijk van mijn ex was.
Hij heeft opnieuw weer een abonnement afgesloten en ik zit met de kosten.
Canal digital is er gewoon vanuit gegaan dat het abonnementsgeld van mijn rekening ingehouden kan worden.
Canaldigitaal heeft in 2006 2 x abonnementsgeld geind. Eerste x voor een mij onbekend abonneenr.
Te laat voor teruboeking dus versoek aan hun gedaan voor terugboeking. Kan niet aan worden voldaan delen zij mede in een brief. Waarom niet? Geen uitleg. Zij voelen zich oppermachtig. Ik krijg de indruk dat hun administatie slecht op orde is.
Stap over naar home.
Wij hebben in eind maart 2006 ons abonnement bij CanalDigitaal aangetekend opgezegd. Kregen antwoord van CD dat het abonnement per 30.04.2007 stopte. Herhaaldelijk geschreven dat wij ons huis hadden verkocht en naar een appartement zijn verhuisd waar wij geen gebruik kunnen maken van een schotel. Heeft men geen boodschap aan, men stuurt steevast standaard brief dat door het Europese Hof is beslist dat iedereen recht heeft op tv-ontvangst blabla, moeten we maar schotel aan de gevel of op dak plaatsen. De automatische incasso loopt gezellig door. Storneren werkt niet, men stuurt brief dat betaalt moet worden. Is er iemand die ons hierin kan raden.
let op!!!! mocht je bij canal plus een abonnement hebben van een basis pakket of hoger let er dan op dat je niet alleen dat pakket op zegt maar ook je zogenaamde topsetbox want doe je dit niet dan hang je weer vast aan dit "gratis abonnementje" maar je mag er wel weer een jaar voor betalen dus een aangetekende brief sturen met duidelijk vermelding van t opzeggen van beide( !! ) abonnementen
ben op 01/09/2006 naar Belgie verhuist heb al telefoon contact gehad met een van juili nensen met toezeggen van het opzeggen op 01/09/2006 in novenber was er nog geld van mijn rek:afgehaald heb toen mijn bank opdraht gegeven on het stop te zetten
Ik heb heden, 05-12-2006 mijn abonnement opgezegd met behulp van de voorbeeld brief. Ik heb echter een tweetal keren een kleine wijziging aangebracht. Bij de opzegdatum heb ik gesteld: "dan verzoek ik u mij de juiste datum per omgaande schriftelijk mede te delen." En bij de ontvangstbevestiging eenzelfde stelling n.l. "Verder zou ik graag per omgaande een schriftelijke bevestiging willen ontvangen van deze opzegging." Deze aanvulling heb ik vooral gedaan omdat er nogal behoorlijk veel klachten over CanalDigitaal zijn.
Heeft u een film1 sport1 abonnement dat u wilt opzeggen?
Dan dient u uw opzegbrief bij voorkeur aangetekend te versturen naar:
CanalDigitaal Premium Services
T.a.v. dhr. L. Kok
Postbus 600
1200 AP Hilversum
Heeft u een CanalDigitaal abonnement dat u wilt opzeggen?
Dan dient u uw opzegbrief bij voorkeur aangetekend te versturen naar:
CanalDigitaal
T.a.v. dhr. P. Bal
Postbus 444
1200 JJ Hilversum
Canal Digital zijn doorgewinterde ratten. Als je het NIET aangetekend verstuurd, ontkennen ze ontvangst van je brief: dus gewoon direct AANTEKENEN. Dit bespaart je een hoop van de ellende die ik met deze boeven heb. Ze zijn er helemaal op ingesteld om je zo lang mogelijk te laten betalen
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen