Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
ik had canal digitaal op de camping.
de caravan hebben wij verkocht.
daarom zeg ik het top box pakket op per 30-09-07
geachte canal digitaal wij hebben veel storing {dat wil zeggen het hele basis paket is er uit},en jullie zijn ontzettend moeilijk te berijken ,wij hebben meerdere malen de smartcart geactiveerd via telf;en PC maar zonder resultaat en daarom willen wij het abonnement opzeggen ,er word automatisch belaald dus hebben we recht op T.V. hoogachtend E.de.Jong
onze schotel is kapot en komt dit jaar geen nieuwe meer
dus vandaar de opzeging ben benieuwed of dat gaat lekken.
Ook wij hebben ruim voor het opzegtermijn AANGETEKEND opgezegd omdat wij gingen verhuizen van een woning waar geen kabelaansluiting was naar een woning met kabelaansluiting. Ze blijven proberen om te incasseren, helaas voor hun hebben wij de automitische incasso ingetrokken en de eerste afschrijving na opzegtermijn terug geboekt! Daar zijn ze niet blij mee!!! Wij sturen nog 1x een aangetekende brief met daarin de opmerking dat wij binnen 15 dagen alles geregeld willen hebben en zo niet dan schakelen wij onze rechtsbijstandverzekering in! Ze gaan er van uit dat je wel betaald want een advocaat is erg duur dus mensen als u een rechtsbijstandverzekering heeft, BEL HEN!!!
Wij betalen in ieder geval geen cent meer!!! Ons tussenpersoon van de verzekering heeft aangegeven al een andere klant ook te helpen met hetzelfde verhaal, ze zijn er al 2,5 jaar mee bezig en nu wordt dit ook uit handen gegeven aan de rechtbijstand!
Nergens op de site van canal digitaal is een adres of telefoonnummer te vinden of hoe je op kan zeggen, wel hoe je lid kan worden of het pakket kan aanvullen. Bij www.film1.nl staat het tel.nr. wel. Het zijn inderdaad vuile ratten!!!
Het is schandalig!
Ik hoop dat er eens een keer wat aan gedaan wordt!
Wij zijn ook van plan om het Algemeen Dagblad in te schakelen!!!
Wegens verhuizing. Geen mogelijkheid meer om schotel te plaatsen. Opzegging per eerste mogelijkheid.
deze opzegging geld ook voor het basis pakket dus
helemaal geen signaal meer heb al meer dan een jaar geen schotel meer voor heen was het zo dat na de winter periode het signaal geactiveerd werd en dan pas de betaling plaats vond.
ik heb betaald maar ben het er lang niet mee eens.
misschien wil canaldigitaal mij nog eens bellen
i.p.v.die vreemde brieven te sturen 0517396400
gebruiker i.v.m. ziekte naar verzorgingstehuis
Hierbij wil ik graag mijn abbonement opzeggen omdat er op mijn nieuwe adres geen mogelijkheid meer is om gebruik te maken van mijn antenne
Met vriendelijke groet,
Maaike Snijders
Ze zijn niet te beroerd om erven van overleden abonnee lastig te blijven vallen.
We hebben nu kabel tv.
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen