Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
overzetten naar ander pakket,dit is te duur,entertainmentpakket scheelt de helft en kan onderhand net zoveel zenders ontvangen.
gr j hendriks
Geen ontvangst meer op de camping mast 5 meter hoog maar de bomen worden niet meer gesnoeid instalateur laten komen maar kan niet geplaatst worden op een andere plek.
Punt 2 is de prijs weer een verhoging van meer dan 10% salaris stijgt 3% digitenne met buitenantenne wel beeld en goedkoper en makkelijk thuis te gebruiken.
ik zeg het op omdat jullie een fout hadden gemaakt toen nog met filmnet een groot bedrag afschrijven terwijl geen lid meer waren bij de rechtbank en al geweest wij hebben dat gewonnen en kunnen nu geel film1 en film2 box meer nemen na 7 jaar dit is zwaar schandalig dus zeg ik canal digital ook op ik ben het helemaal zat
er staat inderdaad nergens een adres, bedankt voor dit adres via Uw site
wij zijn GEEN lid van canaldigital hebben ook g
een schotel ,nooit lid geweest.
Dus vragen wij ons af hoe canal digitaal een automatische incasso van ons postbankrekenening(waar ze toch een nummer van hebben)af kunnen schrijven.Van Heiningen
De reden dat ik canal digitaal op wil zeggen is als volgt: heb jullie meerdere malen telefonisch proberen te bereiken in verband met slechte ontvangst van de nederlandse publieke zenders. Jullie 0900-8350 nummer belt steeds in gesprek en op het andere 0900-9327 nummer zijn er steeds 20 wachtenden voor mij. Heb geen zin om hier op te wachten, dus vandaar deze actie.
Mijne heren,
Middels dit schrijven wil ik per direct al mijn abonnementen bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door u gemelde tariefsverhoging. Dit is een verandering in de voorwaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen.
Mijne heren,
Middels dit schrijven wil ik per direct al mijn abonnementen bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door u gemelde tariefsverhoging. Dit is een verandering in de voorwaaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen.
Mijne heren,
Middels dit schrijven wil ik per direct al mijn abonnementen bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door u gemelde tariefsverhoging. Dit is een verandering in de voorwaaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen.
Overgestapt naar digitenne.
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen