Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
heb een interne kabelbreuk wat te duur kost om te repareren kan daarom deze smartcard niet meer gebruiken
Opzeggen van abonnement i.v.m.overstappen op kabel
i.v.b prijsverhoging
het komt door de prijsverhoging!!
opzeggen iet ermee eens
Hallo,
Ik zeg mijn abonnement per 1-10-2007 op, doordat wij aangesloten worden op het glasvezelnetwek.
B.V.D. Fam. Steunenberg
In verband met de veranderingen die tegemoed komen, en eventuele verhogingen wil ik mijn abonnement opzeggen per 1 Oktober
vriendelijke groeten J.L.Zonnevijlle
ik zeg hem per direct op
omdat ze meer kosten bereken dan ze eerst melden
zo genaamde registratie kosten nooit vermeld ook niet met geadverteerd
ben merdere malen zenders kwijt geweest moet je weer bellen of sms,sen
rond uit zeer slecht
Wordt geen gebruik meer gemaakt van canal digitenne
Middels dit schrijven wil ik per direct mijn abonnement bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door U gemelde tariefsverhoging.
Dit is een verandering in de voorwaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen.
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen