Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Ik wil per direct opzeggen omdat het beeld gewoon zwaar k# is en ik nooit fatsoenlijk ned 1 ,2,3 kan kijken
Verder is de woningstichting bezig met renovatie van de woning en is het niet meer toegestaan de schotel aan de gevel te plaatsen.
En ik ben echt niet van plan om nog een heel jaar door te betalen terwijl ik niet meer kijk via de schotel dit moet echt niet kunnen smerige ratten!!
ik wil canal opzeggen omdat wij heel weinig tv kijken
Hallo,
Ik heb daarnet met CaDi gebeld. Graag wil ik het abonnement opzeggen. Ik vind het abonnement te duur worden. Inmiddels betaal ik 44 euro per maand. Dit kan veel goedkoper!!
Jeetje, ben echt verbouwereerd na een telefoongesprek met Canal Digitaal. Klantvriendelijkheid hebben ze nog niet eerder van gehoord. Kan ik erg slecht tegen.
Ik wil mijn abonnement opzeggen. Op zich voldoet het prima, maar die prijs!!! Digitenne is inderdaad veel goedkoper.
Die pipo aan de telefoon zei dat ik een opzegtermijn van 1 maand had. Ik hoop maar dat dit in 1 keer goed gaat. Als ik die berichten op dit forum lees... Vreselijk!
Sinds april 2006 wonen wij in Frankrijk en maken geen gebruik meer van Canal Digital. Begin 2007 ontving ik een schrijven van Lindorff Incassobureau om te betalen!! Hierop een email gestuurd met de vermelding dat wij in Frankrijk wonen. Niets meer gehoord tot eind maart 2008. Of wij maar € 103 willen betalen!! Gebeld met Lindorff en zij raden mij (natuurlijk) aan om te betalen om verdere moeilijkheden te voorkomen. Maar wij maken helemaal geen gebruik van Canal Digital!! Geprobeerd Canal Digital telefonisch te bereiken maar zij schijnen niet te kunnen praten want zij zijn telefonisch niet bereikbaar.
Anne Marie
ze hebben iets veranderd bij Canaldig. mijn zoontje al weken geen sesamstraat. ik bel : ;ja mijneer dat klopt wat voor decoder heeft u ?
Strong4355? klopt die moet u updaten bij strong.........en waarom wil mijn andere decoder van mijn zoontje niet meer?; type?techviewDV3.... die decoder kennnen we niet meneer! ik zeg:er staat toch met grote letters CANAL+ CANALDIGITAAL op.!? weet ik niet meneer ken ik niet , steek de kaart erin ,zet ,m op6 dan aktiveer ik ,m voor u ......NIETS DUS geen sesamstraat.....
ik bel strong:;ja mijneer wij updaten uw decoder voor 27euro als u hem opstuurt..... ;;Canaldig, heeft mij nooit op de hoogte gesteld van veranderingen, ben het zat; ook nog extra kosten voor een dubbelle kop in je schotel, opsturen, shit ik had toch altijd gewoon sesamstraat!? al deze veranderingen zijn contractbreuk en geeft mij het recht het contract per direct op te zeggen. ben die extra kosten zat , het is goedkoper om digitenne te nemen dan mijn decoders op te sturen, wie weet hoe lang dat duurt. mijn zoontje is twee en wil sesamstraat zien. we gaan naar kpn en kijke morge saampies na pino.
FOK JOU CANAL+ DOUW JE DUBBELEDIGITENNEKOP MAAR IN JE REET!
ik heb begin 2007 al opgezegd omdat wij de caracan niet meer hebben,de nieuwe mensen hebben het overgenomen.
Reden van mijn opzegging is slecht service, ik loop al jaren met problemen met de schotel idere keer dat slecht weer is val de signaal af, en ik probeer minj smartkaart opniew te activiere via telefoon,sms,en internet zonder succes,idere keer krijgt te horen dat mijn onvanger is. Nu heb ik genoeg van. ze zijn slecht te bereiken de enige dat die mensen willen is de mensen oplichten. Voor dat jij een abonament bij kanaal digital denk goed na.Ik zou nooit meer aan beginen.
Ik zeg canal op, omdat ik het erg duur vind worden. Ze zijn met sprongen omhoog gegaan, wat ik niet normaal vind. Ik betaalde in het jaar 2002 nog 15 gulden !!! Elk jaar zijn ze verdubbeld, en nu in euro's !! Ook heb je wanneer het slecht weer is geen beeld !!
canaal digitaal nooit aan beginnen
niks als ellende
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen