Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Dronten 22 nov 2009.
Leuke programma's maar erg duur, vandaar dat wij het uitgebreide familie pakket hierbij opzeggen, en weer terug gaan naar het goedkoopste basistarief.
Groeten W Keijzer Dronten.
ik heb 4 maanden geleden opgezegd .ik ook en brief gestuurd en email gestuurd 5/maand geen beeld .nu krijg en rekening te betalen dat is en slicht en zaak .al zo veel keer gebeld dat ik geen beeld .word niks gedaan .ik raad geen canaldigital nemen
Beeindiging VOLLEDIG abonnement heb ik een schriftelijke bevestiging van in huis per mei 2008. Omdat het abonnement tot augustus liep heb ik dit alsnog betaald. Nu krijg ik nog steeds tientallen aanmaningen met dwangbetaling voor het abonnement (voor tot nog een jaar later) terwijl mijn buren onder het zelfde klantnummer gemeld staan. Zij wensen nog wel gebruik te maken van de diensten, maar hebben ook dikwijls problemen.
Na anderhalf jaar aangetekende brieven telefoontjes en verschrikkelijke humeuren ben ik veel geld kwijt is mijn vraag.
Mag een bedrijf dit alsmaar doen???
Kan dit allemaal maar zo?
Ik zou graag hulp hierbij willen. Zou hier een onderzoek kunnen worden ingesteld?
Met vriendelijke groet,
R.V.A.
Aan:
CanalDigitaal B.V.
t.a.v. Afdeling Abonnement Opzegging
Postbus 444
1200 JJ HILVERSUM
AANGETEKEND
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze deel ik u mede dat op 5 oktober 2009 mijn vrouw Mevr. M.H de Gunst-Roolvink is overleden en ik het abonnement vanaf heden opzeg.
Reeds vele malen heb ik het afgelopen jaar, zowel per telefoon als mede per normale post u in kennis gesteld dat wij, door een fout van de leverancier, twee abonnementen hadden en daardoor met dubbele kosten waren opgezadeld.
Op mijn verzoek om dit te wijzigen in een tweede kaart is niet voldaan.
Dit probleem is ook door mij in het door u, via internet, gehouden onderzoek aan u voorgelegd.
Maar ook daarop heb ik geen reactie mogen ontvangen.
Ik vraag mij nu werkelijk af of mijn vrouw eerst moest overlijden om u tot actie aan te zetten.
Ik verzoek u dringend doch beleefd de kaart welke nu nog op naam van mijn vrouw staat om te zetten naar een tweede kaart op mijn naam.
Daarnaast zou ik het op prijs stellen wanneer u het door mij teveel betaalde geld, door het vanuit uw kant niet te reageren op mijn eerdere berichten, op mijn rekening terug zou storten.
De huidige kaartgegevens zijn 1 28.571.539.697 06 en 4007 1665 455.
In afwachting van een spoedige afwikkeling teken ik
Hoogachtend.
J. de Gunst
Mijn adres en verdere gegevens zijn hier niet in opgenemen
________________________________________________
J. de Gunst
Adres en verdere gegevens hier niet in opgeneomen!
AANGETEKEND
7 november 2009
Aan Andrei Noppe
Directeur Canal Digitaal.
Op 26 oktober heb ik (zie bijlage) deze brief aangetekend ( Met verzendbewijs 3S RRCB 4530488 van TNT post) verzonden aan Canal Digital.
Tot op heden heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen.
Wel heeft er opnieuw, voor de maand november, een afschrijving van twee abonnementen van mijn rekening plaatsgevonden.
Mocht ik binnen 14 dagen geen reactie van u vernemen dan zal KASSA door mij worden geïnformeerd.
Daarnaast zal ik dan op mijn web-log duidelijk maken hoe Canal Digitaal haar cliënten behandeld.
In afwachting van uw reactie teken ik.
J.de Gunst.
Bijlage: kopie van aangetekend eerder schrijven
over gegaan naar digitenne van KPN
Het is een zeur verhaal met Canal Digital, een arrogant en waardeloos bedrijf wat vol zit met idioten. Zelf was ik al ruim 10 jaar klant bij die groep gekken . Door mijn fout, moet ik eerlijk zeggen 2 maanden niet betaald, mijn beeld op zwart , ook begrijpelijk. Ik heb ze gebeld om te vertellen dat ik het zou regelen, wachttijd 12min x €??cent, mijn verhaal was totaal niet belangrijk en dat mens begon direct te raaskallen dat ik mijn contract moet uitdienen en € 50,00 moest betalen en dat anders de vervolg kosten op mij verhaald zouden worden, dat mens ging tekeer alsof ik de fout van mijn leven had gemaakt. Ik had het pakket van € 5,25 per maand. Ik heb die dame gezegd niet akkoord met haar verhaal te gaan en per direct geen gebruik meer te maken van hun (diensten). Na 2 herinneringen was het bedrag al opgelopen naar € 130,00 en via het incassobureau naar € 230,00. Het incassobureau heb ik ook nog een aantal keer gebeld en mijn standpunt uitgelegd. Ik wil nog steeds de € 10.50 betalen voor de 2 maanden maar nooit meer gebruik maken van CD. Ik ben woonachtig in het buitenland dus maak ik me niet erg druk. Betalen van de boete en incasso kosten doe ik NOOIT. Zeker niet na de grote mond van die klantonvriendelijke telefoonsn*l na ons eerste gesprek. Ik wens CD veel ellende en weinig klanten.
Ivm verhuizing overgestapt op kabel! Vr. Groet.
Of hier:
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Beste mensen,
Als jullie klachten hebben over Canaldigitaal, bel dan a.u.b. met de Consuwijzer op 088-0707070. Als ze meerdere klachten ontvangen gaan ze het onderzoeken. Dus klaag maar raak!
mijn vriend heeft al in 2003 canaal digitaal aangevraagd en na enkele maanden opgezegd, nooit meer iets van gehoord, krijgt hij nu ineens te horen dat hij via de rechter veroordeeld is om 480 euro te betalen, terwijl hij samen (ieder) met zijn broer canaal digitaal aangeschaft en opgezegd hebben, zijn broer nergens iets van hoort, maar hij wel, hoe kan dit????
In ieder geval is hier een advocaat mee bezig dit op te lossen.
Slechte zaak CANAAL DIGITAAL!!!!!!!!!!
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen