Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
Maakt canal digitaal u wanhopig.
o6/009 alles werkt niet naar uw zin.
Bel ze via dit nummer 035-6555666
en laat je niet afpoeieren
ik ben er van af
Vanaf sept 2007 al bezig,ze hadden een incassoburo achter me aan gestuurd,ben zelfs gedagvaard.
13 jan 2010 de uitspraak,ik heb gewonnen.
Het hele verhaal staat op tros radar...Incasso,Lindorff B.V...Transfair.. enLindorff/T-Mobile en op het forum televisie het topic Beeindigen canal digitaal onmogelijk
ook ik heb slechte ervaring met canal digital
ik ging verhuizen en heb alles opgezegt nu ze hebben dubbel geld ontvangen van mij en de nieuwe eigenaar van ons huis na vele telefoontjes aangetekende brieven waar je niet eens andwoord op krijgt nu ik hen nog van 9 maanden geld tegoed van 23.95 dus reken maar uit ze doen niets en denken die zijn toch gek.
dat moest me even van het hart.
gaan jullie hier je abo opzeggen???? hahahahaha nou dan ben je echt dom... bel ze zelf oetlullen
als je het niet bevalt dan ga je toch lekker ergens anders je HD ontvangen? niemand zei dat je CD moest nemen. zit niet zo te klagen.. en als je geen geld heb neem het dan ook niet, en je hebt een 2 jaar contract dus denk niet dat je na 1 jaar kan opzeggen.. de betalings systeem sucks dat weet ik maar heb je recht dan krijg je het terug... en als je het niet snapt dan ben je een domme sukkel met een laag IQ. vind je het dan gek als je pakket niet klopt????? dumb asses
ik ben niet meer te freeden het verander alsmaar en almaar zender weg en je moet wel al maar het zelfde betalen.
Dit is echt onbestaanbaar! Maanden van te voren opgezegd met brief, bevestigingbrief ontvangen en wie schetst mijn verbazing? Is er nieuw abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven! Vervolgens 20 minuten wachten aan de telefoon, daarna nog 10 minuten wachten omdat die persoon het moet uitzoeken en vervolgens 'Sorry, had niet mogen gebeuren.' Nee zeg, wat een ongelooflijke knoeiers zitten daar, dat wil je niet geloven.
Voor alle abonement houders van Canadigi,
bij een automatische incasso,als je dat wil opzeggen ,ga naar de bank,wij zijn al een half jaar aan het stoeien met hun,we hadden een rode kaart opgestuurd,en ze deden er niets aan,toen zijn we zelfs naar de bank gegaan.Canal zit helemaal fout,ze komen met allerlij smoesjes,om hun geld te krijgen,zo ga je niet met je klant om.In september 2009 opgezegd,krijg je een telefonisch gesprek,proberen ze je iets aante smeren,dat noemen we agresief verkoop,je zeg nee,omdat je ben overgestap,en dan krijg je een rekening thuis,schrijf je een brief in december,zeggen zei,dat je tot december 2010,moet betalen, stuur je een aantekende brief in maart 2010,zeggen ze U abonement wordt stopgezet,maart 2011, en zo schuiven ze maar door.Makelijk toch,en maar innen,gewoon criminelen actieviteiten,waarom wordt dat niet van hogere instantie een STOP toegezegd.
SCHANDALIG
Voor alle abonement houders van Canadigi,
bij een automatische incasso,als je dat wil opzeggen ,ga naar de bank,wij zijn al een half jaar aan het stoeien met hun,we hadden een rode kaart opgestuurd,en ze deden er niets aan,toen zijn we zelfs naar de bank gegaan.Canal zit helemaal fout,ze komen met allerlij smoesjes,om hun geld te krijgen,zo ga je niet met je klant om.In september opgezegd,schrijf je een brief in december,zeggen zei,dat je tot december 2010,moet betalen, stuur je een aantekende brief in maart,zeggen ze U abonement wordt stopgezet,maart 2011, en zo schuiven ze maar door.Makelijk toch,en maar innen,gewoon criminelen actieviteiten,waarom wordt dat niet van hogere instantie een STOP toegezegd.
SCHANDALIG
L.S.
25-7-2009 heb ik m,n basispakket van canaldigitaal omgezet
naar een recreatiepakket dat was 21-9-2009 afgelopen.
Tot m,n verbazing zie ik dat ze 30-3-2010 E9.99 van m,n giro hebben afgeschreven,en hebben ze het recreatiepakket gewoon weer eenzijdig(dus zonder dat ik het heeft omgezet of geactiveerd)omgezet naar basispakket!Heb het bij consuwijzer gemeld!Want ik weet hoe er bij canaldigitaal wordt gewerkt, als je iets veranderd begrijpen ze niks,alleen onterecht geld innen daar zijn ze goed in!dus heb ik m,n machtiging ingetrokken,en maar weer in de pen geklommen en een klacht ingediend,en natuurlijk aangetekend wegsturen,anders ontvangen ze natuurlijk niets.
Dus ben ik nu inafwachting of het nu eens op een normale wordt afgehandeld zonder problemen.
Kempers R.dam
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen