CanalDigitaal reviews

  • Totaal aantal reviews van CanalDigitaal: 1607 reviews
  • Gemiddelde beoordeling CanalDigitaal:
    9.6

Deel jouw CanalDigitaal review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

CanalDigitaal

ik stop met canal digital, ontvangst is minimaal, en vind het te duur om langer abonnee te blijven, met deze reden zeg ik het bij deze op. meld mij af voor canal digital per direct.

groeten marchel steenbekkers

CanalDigitaal

CanalDigitaal is een onbetrouwbare aanbieder, haalt zenders weg en manipuleert. Jammer maar ik accepteer dat niet meer.

CanalDigitaal

Steeds problemen met de ontvangst, dus ik ben er helemaal klaar mee! Overgestapt op Digitenne.

CanalDigitaal

neem een proefabonnement op het familie pakket voor vier maanden,zeg dit proefpakket in de eerste maand gelijk weer op per brief.de eind datum is 31-03-2010. C.D bevestigt op 13-04-2010 opzegbrief in goede orde ontvangen en beeindigen het volledige abonnement per 31-04-2010 C.D blijft hierna gewoon geld incasseren waarop ik de rekening voor C.D blokkeerd bij de bank en het onterechte geincaseerde geld laat terug boeken.
het abonnementsgeld was € 13,50 per maand ben nu 3maanden verder en c.d claimt nu al € 285,00 van mij met dit verschil dat ik nooit betaal en het op rechtzitting aan laat komen waar ik dus zonder meer in mijn gelijk wordt gesteld, waarna het mijn beurt is om een claim in te dienen,als alle klachten over C.D leest is het toch onbegrijpelijk dat er geen enkele instantie hier ingrijpt of een kassa of radar hier is uitgebreid aandacht aan schenkt vermoed dan ook dat deze betaald worden door c.d een andere verklaring kan ik hier voor vinden want opligters van de bovenste plank zijn het wel bij C.D.

CanalDigitaal

Ik heb per 26-06 2010 opgezegd maar de contributie blijven jullie afschrijven er al diverse malen over gebeld en steeds zeggen ze het word teruggestort maar tot op heden niets gezien van dat alles.
Wat een rotzooitje bij Canal Digitaal.

CanalDigitaal

teleur gesteld

CanalDigitaal

geen interesse meer

CanalDigitaal

Ik wilde in 2007 een nieuw pakket van CD, sloot ik telefonisch af, kreeg je het thuisgestuurd en moest je het tekenen en opsturen. Bleken er bij ontvangst extra kosten te zijn. Ik dus niet getekend en telefonisch doorgegeven dat ik abonnement niet wilde. Ok, maar moest schriftelijk, dus ik gedaan. Wordt er toch maandelijks abonnementskosten in rekening gebracht. Ik tegen CD gezegd, dat ik het abo niet wil dus ook niet betaal, zeggen zij, maar u heeft getekend, dus moet betalen. MAAR IK HAD DUS NIET GETEKEND en zei dit ook tegen ze. Zeggen ze dus: kan zijn, maar u heeft getekend dus moet betalen.....ZUCHT!! Heb toen gezegd, laat mijn handtekening op contract maar zien en dan betaal ik jullie dubbel. Niks dus. Wel incasso Lindorf achter me aan op gegeven moment. Zelfde verhaal verteld en die konden niks doen. Wel ze gedreigd ze aan te klagen als ze me niet met rust zouden laten om niks. Nu wilde ik mijn kaart weer gebruiken en een wel een nieuw abonnement afsluiten, is mijn kaart nog geblokkeerd omdat ik niet betaald zou hebben. Lindorf zegt dat ze in augustus 2008 al CD hebben geinformeerd dat zaak was afgehandeld, maar op mijn verzoek om ze alsnog even te laten weten zeggen ze dat ze niet mogen bellen en schriftelij kdat maar 1 keer doen op wens van CD. CD zegt dat ze geen contact op mogen nemen met Lindorf, want dat is tegen de procedures........ Echt, CD mag morgen failliet gaan wat mij betreft, want wat een wanorde daar en schurkenpraktijken. Echt een thema voor TROS programma RADAR. Ben echt ziek van die gasten en ook van hun dure telefoonnumers, waar je vervolgens niet geholpen wordt. Of zoals bij mij 1 keer naar een hoger iemand wordt doorvervonden om vervolgens een voicemail te krijgen die je inspreekt, maar nooit meer van hoort of wordt teruggebeld. Als iemand een goed laternatief voor CD heeft op de schotel hoor ik dat heel graag!!

CanalDigitaal

Sinds juli 2007 heb ik heen schotel meer. Heb via een mail dit aan canal dig. laten weten. Kon pas in Februari 2008 opzeggen volgens C.D. Toen bleek ik te laat te zijn. heb echter niet meer betaald. Kreeg deurwaarder Lindorf en beslaglegging dreiging dus toch maar betaald. C.D. had mij inmiddels wel afgwsloten. Na de betaling mijnerzijds werd ik toch weer aangesloten door C.D. Heb met mijn machteloze kop weer betaald tot eind december 2009. Toen was ik het zat. 2 en een half jaar voor niks moeten betalen. Herb nu weer de deurwaarder Lindorf welke duidelijk dubieuze zaken voor C.D. uitvoert op mijn nek. Laat het nu voor 20 euro dat nu inmiddels tot 120 euro is verworden tot het gaatje gaan. dan zullen ze naar de rechter moeten. Zal zowel C.D. als Lindorf aanklagen. Wat een onbereikbaar en keihard klant onvriendelijk bedrijf die Canal Digitaal . Bahhh OPLICHTERSBEDRIJF

CanalDigitaal

we kunnen er geen gebruik meer van maken omdat onze standplaats kwijt is en thuis hebben we kabel en kunnen de kosten ook niet meer opbrengen bvd mvg fam vermaeten

Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



CanalDigitaal opzeggen

Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord