CanalDigitaal reviews

  • Totaal aantal reviews van CanalDigitaal: 1607 reviews
  • Gemiddelde beoordeling CanalDigitaal:
    9.6

Deel jouw CanalDigitaal review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

CanalDigitaal

Een ieder die met een incasso bureau te maken krijgt TERECHT OF ONTERECHT, raad ik aan de site te raadplegen van www.laat je niet over bluffen te raad plegen, daar slaap je iets rustiger door
Verder kan ik je aanraden naar het JURIDISCHE LOKET te stappen in je buurt daar krijg je gratis informatie en eventueel rechtshulp indien gewenst
je zaak wordt bekeken en je krijgt advies wat te doen.dit zijn juristen die door het rijk betaald worden.
IK ZEG DUS DOEN. JAN DE RUITER.

CanalDigitaal

Jan de Ruiter heeft weer wat.ik ben op 13 Mei 2010
begonnen met het lezen van de klachten hier onder geschreven over Canal Digtaal met 3 uur per dag en ben nou al op helft, dat komt niet omdat ik zo langzaam leest,maar omdat er per dag meer bij gezet wordt dan ik kan lezen,daar komt het door
Bij het lezen kom ik ook de woorden tegen van mensen die het hebben over die idioten ,gekken of mafia practijken ik heb ook de grootste problemen met CD maar ik zit waaschijnlijk bij een andere afdeling van CD, daar hier juist hoog inteligente werken, hier een paar van mijn eigen ervaringen.
neem een proef abonnement van vier maanden a €9,95 per maand meteen opzegperiode van 3 maanden, zeg dit in de eerste maand gelijk weer op middels een opzegbrief en CD bevestigt dan na deze periode,tot twee maal toe, het volledige abonnement is per overeen gekomen datum door ons beeindigt,dus is het ook heel normaal dat CD hierna dan gewoon door gaat met het incasseren van het abonnementsgeld en ik de rekening bij de bank blokkerd en ook het laatst geinde geld terug laat storten door de bank, krijg dan na twee maanden bericht,dat ik € 258,00 moet betalen,en doe dit niet en krijg dan bericht van Lindorff incasso of ik maar even €343,28 wil betalen stuur dan de beeindigingen op en mag dan ineens niet meer betalen, dat vind ik nou inteligent ,raar he Maar nu komt CD ineens met dat ik te laat heb op gezegt en toch moet betalen,stuur Lindorff ook deze bewijzen van CD ontvangen aan Lindorf en mag weer niet betalen,dat vind ik nou inteligent, dan meld CD aan lindorff dat abonnee met een retentie overeenkomst DOOR VANAF AANVANG DATUM TE HEBBEN BETAALD PER MAAND €9,95 NAAR GRATIS HAD MOETEN KIJKEN DE EERSTE VIER MAANDEN,ZIE DE HIERBIJ TOEGEVOEGDE RETENTIE BRIEF, EN WAT STAAT DAAR IN DAT ABONNEE VERPLICHT IS VANAF DE AANVANG DATUM € 9,95 TE BETALEN PER MAAND, KIJK DAT VIND IK NOU SUPER INTELIGENT EN DE SCHRIJVER VAN DEZE BRIEF IS NOG WEL DE BESTE DIE ZE HEBBEN ZE HEBBEN BIJ CD, MAAR HET IS NOG NIET AFGELOPEN DAAR IK NOET AFWACHTEN WAT ZE NOU WEER GAAN VERZINNEN BIJ CD, MAR HOU JE OOK HIERVAN OP DE HOOGTE.

CanalDigitaal

jan de ruiter heeft weer wat te melden,, van Lindorff incasso email ontvangen 0p 03-11-2010 dat de door hen aan mij gevraagde bewijzen niet waren ontvangen,dat had ik natuurlijk ook kunen weten, daar ik deze bewijzen wel degelijk had opgestuurd maar weer niet aangetekend had verzonden, dus is deze brief ook weer zonder pardon bij al die andere niet aangetekende post aan Lindorff gezonden zonder meer ook weer achter de rododrendrons gesodemietert,de vraag begint zich dan ook steeds duidelijker aftetekenen hoe het komt dat een incasso bureau er van uit gaat dat wat zij aan hun clienten sturen dan ook altijd maar wel aankomt, ik heb hier is navraag naar gedaan en wat blijkt. indien U post ontvangt die men liever niet wenst te ontvangen U ook altijd kan zeggen dat U niets ontvangen heb het bewijs dat U WEL WAT ONTVANGEN HEEFT IS NIET TE BEWIJZEN precies het zelfde, dat ik ook niet kan bewijzen of mijn post aan een INCASSO BUREAU NOU WEL OF NIET IS AANGEKOMEN.
INCASSO BUREAU,S hebben hier het volgende op gevonden daar alles aangetekend verzenden voor hen te duur is, BELT het incasso bureau U BIJ DE EERSTE BRIEF AAN U GEZONDEN S,MIDDAG,S OF DE VOLGENDE DAG DAN OP, met de vraag of U HUN BRIEF HEEFT ONTVANGEN EN WANNEER JE GAAT BETALEN OP DEZE MANIER CONTROLEREN ZIJ OF U HUN POST HEEFT ONTVANGEN HET ADRES GOED IS EN OF HET OM DE JUISTE PERSOON GAAT.
DUS ALS DE TELEFOON GAAT EN JE KTIJGT EEN INCASSO BUREAU AAN DE LIJN DIE VRAAGT OF JE HUN BRIEF HEEFT ONTVANGEN, AL HEB JE HEM IN JE HAND ZEG JE GEWOON DAT JE NIET WEET WAAR HET OVER GAAT EN NIETS HEEFT ONTVANGEN.EN DAT HOU JE GEWOON VOL TOT ZIJ AANGETEKEND GAAN STUREN.

CanalDigitaal

Ik heb bevetigs gekregen van Canal digitaal op 23 Juli j.l. dat ik mijn abonnement heb opgezegd.Er zou een bedrag van € 42,50 aan mij overgemaakt worden.Na 4 mailtjes met het verzoek dit bedrag over te maken stond in de laatste mail dat zij het bedrag op 1 oct.j.l.hadden overgemaakt.niet dus en ik moest als dit niet zo was maar de klantenservice bellen met een 0900 nummer c €1,30 p.minuut plus mobiel ksoten.Ja zeg heb alleen een aow'tje-verdomme hoe krijg ik mijn geld terug?

CanalDigitaal

jan de ruiter heeft weer wat te melden.vandaag 06-11-2010 een email bericht verzonden aan Lindorff met daarin de vraag aan Mv Bosch gesteld, waar mijn toegezegde informatie blijft daar dat mij is toegezegt door Lindorff op 28-08-2010 dat ik over mijn zaak na ongeveer veertien dagen bericht zou ontvangen, maar we nu vijf weken verder zijn en ik nou toch wel is per omgaande wil weten hoe het er nou voorstaat daar CD tot op de dag van vandaag blijft vertellen dat mijn zaak nog steeds bij Lindorff in behandeling is ook op de site van nota on line van CD vermeld nog steeds dat mijn zaak in handen is bij Lindorff ik ik voor meer informatie bij Lindorff moet zijn,
WACHT MAAR WEER AF EN HOU JE OP HOOGTE OVER DE VOORTGANG OF STAGNATIE.

CanalDigitaal

02-10-2010
Voor de tweede maal zeg ik mijn abonnement op, volgens CD is mijn eerste opzegbrief niet ontvangen en werd er €69 van mijn rekening afgeschreven, wel werd op 30-08-2010 mijn reactie geplaatst,(vreemd) waarom ik mijn abonnement wilde beeindigen. Ik stuur nu voor de tweede x 'n opzegbrief en ik heb de bank opdracht gegeven om het incassobedrag terug te stortten op mijn rekening. Ik heb geen zin en mijn tijd is te kostbaar(ik ben 86) om nog verder met U te corresponderen.
Met vr.gr. Jan Bol 02-10-2010

CanalDigitaal

zeg hierbij tijdelijk mijn abbonnement op,i.v.m.een verhuizing.de schotel moet nog herplaatst worden.met vr. gr f.trajkovski-veenstra

CanalDigitaal

ik had digitaal op de kamping.
wegens verkoop caravan maak ik er geengebruik meer van.

vriendelijke groeten.

pjvanendschot.

CanalDigitaal

jan de ruiter heeft weer wat te melden, op 28-08-2010, hij belt naar Lindorff en vraag of het aangetekende dossier nou wel is aangekomen,deze dame bevestigt de ontvangst en vermeld dan gelijk dat het volledige dossier weer is terug gestuurd naar CD en hij over uitelijk 14 dagen bericht ontvangt van Lindorf, we zijn nu precies 4 weken verder en hoor of ziet van Lindorff niets meer.
Wel Canal Digitaal weer aan de telefoon gehad op 18-09-2010 dat hij nog steeds aan het familie pakket vast zit en wanneer er betaald gaat worden, vraag hem of het bij hem bekend is dat deze zaak uit handen is gegeven aan Lindorff incasso en deze het volledig dossier weer hebben terug gestuurd, als niet haalbaar, nee daar wist hij niets van,zeg hem nu alle brieven door CD aan mij gezonden per op lopende datum is te gaan lezen wat hierin staat en dan specifiek die van de volledige abonnments beeindigingen door CD aan ex abonnee gemeld, waar ex abonnee nog nooit een opzegbrief voor heeft geschreven en gestuurt na de datum van 01-04-2010 aan CD,en als je dat gedaan heb bel je maar weer is, en sluit het gesprek, ook van CD hoor ik nu niets meer.
Blijf nu alleen nog met een onnodig gemaakte kosten post zitten aan brieven en telefoon geld van meer dan honderd euro die nergens te verhalen is, dat bedrag ben je gewoon kwijt omdat CD er een zootje van heeft gemaakt, dit is te gek voor woorden,vind dan ook dat indien een Fa iemand door geeft aan een incasso bureau, onschuldig is en er geen incasso mogelijk is, gewoon € 200 euro moet betalen aan gedupeerde, dan kijken ze wel beter naar dit soort zaken voor dat het uit handen wordt gegeven aan een incasso bureau.

CanalDigitaal

Wij stoppen er ook mee omdat de camping is verkocht en we het thuis niet nodig hebben.

Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



CanalDigitaal opzeggen

Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord