CanalDigitaal reviews

  • Totaal aantal reviews van CanalDigitaal: 1607 reviews
  • Gemiddelde beoordeling CanalDigitaal:
    9.6

Deel jouw CanalDigitaal review

Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl


voor deze opzegservice

CanalDigitaal

Ik heb een groot aantal pogingen gedaan om de schotel te richten en ontvangst te krijgen. Vroeger lukte het, nu helaas niet meer. Dan maar via de kabel!

CanalDigitaal

we gaan over naar glasvezel met tv al in

CanalDigitaal

omdat we hoge bomen voor ons hebben wij geen signaal meer en zijn we overgestapt naar een ander

CanalDigitaal

Al maanden dikke drama met CD !en nu ik dit lees zakt me de moed in de schoenen.
Na verhuizing kon de schotel niet weer worden opgehangen,doordat er gewoon weg geen signaal te ontvangen is rond mijn nieuwe woning! nu wil CD my externe partijen aansmeren waar ik zelf voor moet betalen plus de abonnementskosten.
Zodra er wat mis zou zijn met mijn schotel mag CD daar niet emer aan werken aangezien mijn schotel hoger dan 4 meter moest en dan was het afwachten of er dan wel signaal zou zijn .
Maar aangezien mederwerkers van CD niet hoger dan 4 meter mogen werken kunnen die dus verder geen service meer verlenen voor de schotel enkel en alleen het signaal en voor de rest zou ik dan dus afhankelijk zijn van ee externe party .wat mij geld zou kosten .
Daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan nu wil CD dat ik de volledige abonnements periode nog voldoe,dat is tot november 2012
bijna zo'n 1100 euro voor iets wat niet emer geleverd kon worden van hun kant niet de mijne .
gelijk savonds gebeld nadat de monteur de deur uit was,na vraag gedaan bij de monteur en die had mij dus aangeraden zo snel mogelijk op te zeggen en dat ze zouden komen met externe partijen maar dat ik hier niet mee akkoord moest gaan aangezien CD dus dan verder niks meer aan de schotel kan doen en de externe partijen per x veel geld zouden gaan kosten dus op advies van de monteur opgezegd telefonish en daarin werd gezegd dat ik schriftelijk moest opzeggen ik heb van te voren eerst alle mogelijkheden besproken met de meneer vande klntservice die zag in mijn redenen een juiste opzeggings regel dus de brief op de post echter geen reactie .na 2 maand een vordering plus de externe partijen , in mijn brief had ik al vermeld niet met externe partijen in zee te willen en dus omdat CD niet aan zijn eisen kan voldoen mijn abonnement wil opzeggen.na nu 5 brieven verder.... heel wat email's en telefonisch contact eenmalig verder zijn ze niet te bereiken heb ik lindorf aan mn broek vordering van bijna 1100 hoe kom ik hier van af ik sta duidelijk in mijn recht na 2 maanden kwamen ze pas met een oplossing ik wist echter dus al wat die oplossing zou zijn en had van te voren al aangegeven hier niet meer verder te willen,toch blijven ze brieven sturen,sinds afgelopen week via lindorf nou zeker weten dat ik geen duppie ga betalen.
iemand enig idee hoe ik dit gruwel bedrijf voor het gerecht kan slepen .?

CanalDigitaal

Door de continue veranderingen van prijzen zeg ik per direct mijn abonnement op van canal digital. Alleen maar ellende en hoge kosten mee gehad

CanalDigitaal

ik zeg mijn abbonnement op omdat ik geen schotel meer gebruik

CanalDigitaal

Wij hebben vorig jaar netjes een opzegbevestiging gehad en alles is toen afgesloten maar helaas deze maand werd het abonnementsgeld voor een heel jaar afgeschreven maar gelijk gestorneerd en ja hoor een brief met de mededeling dat de kosten voor onze rekening zijn. nou laat het incassoburo maar komen ik ga er totaal geen geld aan uitgeven aan die uitvreters. heb er reuze zin in aan ons ligt het niet

CanalDigitaal

Mijne Canal digitaal,
Middels dit schrijven wil ik per direct al mijn abonnementen bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door u gemelde tariefsverhoging. Dit is een verandering in de voorwaaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen.

CanalDigitaal

Ik ben ook al een jaar bezig met opzeggen van Canal Digitaal. Ik heb bij een telefonische reclame-actie belangstelling getoond voor een nieuw (duurder) pakket - stom natuurlijk. Binnen de opzegtermijn van een week heb ik dat telefonisch (na lang wachten à 15 cent per minuut) afgezegd, maar toch kreeg ik het nieuwe kaartje toegestuurd. Met een opzeggingsbrief heb ik het kaartje weer retour gestuurd, maar nu krijg ik het weer van ze terug en beginnen ze maandelijks bedragen van mijn rekening te schrijven. Ik heb in mijn brief ook mijn oude abonnement opgezegd maar daar willen ze ook niet aan. Het troost me te lezen dat ik niet de enige ben maar ik vind het natuurlijk voor iedereen heel vervelend en onbegrijpelijk dat dit zomaar door de beugel kan.
MCJ van den Berg, Haarlem.

CanalDigitaal

I.v.m. de verkoop van mijn zomerverblijfje zeg ik per direct mijn abonnement daar op. Op mijn huidige adres zijn we geabonneerd.

Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.



CanalDigitaal opzeggen

Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen


Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van de website gerichte advertenties kunnen laten zien binnen Google Search. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’. Meer weten? Lees ons Cookie Statement Akkoord