Lees de reviews van andere bezoekers die hun CanalDigitaal abonnement hebben opgezegd via Abonnementenopzeggen.nl
CanaalDigitaal is OK. Het is alleen overbodig geworden.
Het merendeel van de zenders zijn absoluut niet voor mensen op leeftijd ,en hierbij druk ik mij nog heel voorzichtig uit, en daar bij is het percentage reclame weerzinwekkend, dus is alle geld aan deze rotzooi is verspilt dus dit is mijn reden voor opzegging.
overbodig geworden
Nooit problemen gehad.
Ben al aan jaar bezig mijn abonnement opgezegd te krijgen. Heb met CD altijd via postcode en huisnummer gecommuniceerd, men kon dan precies zien welke producten ik afneem. Komt CD 4 maanden geleden met ' u hebt 2 abonnementen'. Hoezo??? Ja, u hebt 2 smartcards. Klopt, is dat automatisch 2 abonnementen? Maar er zijn nooit abonnement nummers gecommuniceerd. Ik heb tijdens het opzeggen aan de CD medewerker aangegeven ADSL te krijgen, dan lijkt mij toch logisch dat ik niets meer van CD wil afnemen. Heeft CD dan zomaar een willekeurig abonnement gekozen zonder mij te vragen welke? Moet niet gekker worden. Maar goed, in Januari zegt men een fout te hebben gemaakt en alles zou worden opgelost.
Niets blijkt minder waar. CD blijft proberen geld af te schrijven. Men belooft mij steeds terug te bellen, wat niet gebeurt. En als er contact is dan is de medewerker nooit gemachtigd iets aan mijn klacht te doen. Sinds het erkennen van de fout heeft CD er 4 maanden over gedaan het abonnement opgezegd te krijgen. Ondertussen liep de rekening gewoon door. Ik eis nu de opzegging met terugwerkende kracht, ik wens niet op te draaien voor hun fouten. Mijn grote probleem is nu dat iedereen daar doet of hij het niet snapt , niets kan, mag of weet. CD dreigt nu bovenop de openstaande rekening boetes te gaan heffen.
Inmiddels ben ik ook zover dat de rechter eraan te pas mag komen.
Hierbij zeg ik mijn abonnement met ingang van heden
op wegens verhuizing van Duitsland naar Nederland.
Hoogachtend J.K.Poot
Ik maak momenteel geen gebruik meer van
Canal digitaal uitzendingen,
daarom wil ik dit opzeggen
Mijne heren,
Middels dit schrijven wil ik per direct al mijn abonnementen bij U opzeggen.
Reden van opzegging is de door u gemelde tariefsverhoging. Dit is een verandering in de voorwaaarden en betekent dat ik de termijn van opzegging van 30 dagen niet in acht hoef te nemen
Vorig jaar zomer opgezegd nu al jaar bij UPC sturen ze(canal digital) me 2 maanden terug een doos op om alsnog even de spullen te retourneren, terwijl ik aan de klantenservice vorig jaar telefonisch vroeg of ze de spullen terug moesten en zeidde ze nee is uw eigendom. Heb t toen nog klein half jaartje evengoed in me schuur bewaard, deze voor de zomer weer s opgeruimd en het zooitje naar grofvuil gebracht , nu 2 maanden terug moeten ze inneens de spullen terug, lekker mee hoor, bijna jaar later , lekker vlot daarzo , heb nu voor de 3e x een brief gemaakt voor ze, ben echt boos:-(
hoe is het mogelijk???????
heb eredivisie live besteld en na een week schriftelijk weer afbesteld,kreeg schriftelijk bericht dat ik een contract van 2 jaar heb tot medio 2014,wat moet ik doen??????????????
Voor CanalDigitaal zijn in totaal 1607 reviews geschreven. Voor de hele categorie Digitale televisie zijn de afgelopen 30 dagen 0 reviews geschreven.
Binnen 2 minuten CanalDigitaal opzeggen