FBTO wint Social Media Service Award 2015
FBTO heeft als verzekeraar de Social Media Service Award 2015 gewonnen en afgelopen week in ontvangst mogen nemen tijdens het CustomerFirst Gala dat in Utrecht werd georganiseerd.
Tijdens het CustomerFirst Gala zijn de winnaars van de awards bekendgemaakt door de Stichting Nationale Contact Center Awards. De Oscars op het gebied van klantenservice in Nederland zijn uitgereikt aan organisaties en bedrijven in zes verschillende categorieën.
Er waren in totaal achttien bedrijven en organisaties genomineerd, en ging FBTO er in de categorie Social Media Service met de award vandoor.
De jury was verrast door het feit dat FBTO zich ten opzichte van de klant opstelt als een 'online vriend'. Het stelt zich ten doel de online vriend van klanten te worden, om zo de klant echt te kunnen begrijpen. Om dat doel te kunnen bereiken, is er een multidisciplinair team samengesteld die op innovatieve wijze samenwerken om klantgericht te kunnen zijn en de klant centraal te stellen.
Ook staat FBTO open voor het testen van nieuwe toepassingen, bijvoorbeeld het gebruik van WhatsApp, maar ook het toepassen van webcare op locatie en de juiste mix tussen offline en online communicatie.
Voor verzekeraars wordt de inzet op social media steeds belangrijker en het is een uitstekend middel om verzekerden en potentiële verzekerden op een efficiënte manier te bereiken. Nog altijd valt er veel te winnen voor bedrijven op social media en verdiepen zij zich niet genoeg in wat voor soort content er op social media moet worden geplaatst. Deels komt dit ook omdat sociaal media vaak wordt uitbesteed aan andere partijen. FBTO heeft in ieder geval laten zien dat zij de rol van sociaal media serieus nemen en als instrument voor klantgerichtheid gebruiken.
Bron: www.verzekeringen.com
Lees de ervaringen van andere bezoekers met opgezegde abonnementen.
Doe al een paar jaar mee nooit een prijs gewonnen
ik gebruik mijn vaste telefoonaansluiting nooit
Op sluwe wijze wil het LC dat ik een heel jaar abonnementsgeld betaal. Terwijl ik het amper lees. Waardeloos!
Ze reageren vlot op emails maar werken niet mee mee.
Ik vind dit niet bij de Leeuwarder Courant passen.
Gratis en gemakkelijk uw abonnementen opzeggen.