Behoud klanten ipv dat ze opzeggen. (retentie management)
Sinds invoer van de opzegwetgeving (de wet van Dam) zijn consumenten vrijer dan ooit in het opzeggen van hun abonnementen. Het aantal contracten dat wordt opgezegd is sinds ingang van de wet aanzienlijk toegenomen.
Op Abonnementenopzeggen.nl kunnen consumenten eenvoudig hun abonnementen beheren en opzeggen. Dagelijks zeggen honderden klanten hun abonnement op via Abonnementenopzeggen.nl. Vaak zeggen klanten het abonnement op omdat ze bij een ander bedrijf het eerste jaar korting kunnen krijgen.
Het opzegproces biedt bedrijven de laatste mogelijkheid tot contact met een klant. Abonnementenopzeggen.nl kan een rol spelen in uw retentie management. Voor meer informatie en het bespreken van de mogelijkheden kunt u contact opnemen met info@abonnementenopzeggen.nl.
Adreswijzigingen doorgeven
Zijn de adresgegevens van uw afdeling opzeggingen gewijzigd? U kunt dan contact opnemen met abonnementenopzeggen door een email te sturen met de juiste contactgegevens naar info@abonnementenopzeggen.nl.
Samenwerken met Abonnementenopzeggen.nl
Wilt u in contact komen met de consument voordat hij / zij de opzegbrief naar u verstuurd of wilt u ze vragen met uw klantenservice contact op te laten nemen voor het opzeggen. Neem dan contact op met de afdeling info@abonnementenopzeggen.nl.
Lees de ervaringen van andere bezoekers met opgezegde abonnementen.
Doe al een paar jaar mee nooit een prijs gewonnen
ik gebruik mijn vaste telefoonaansluiting nooit
Op sluwe wijze wil het LC dat ik een heel jaar abonnementsgeld betaal. Terwijl ik het amper lees. Waardeloos!
Ze reageren vlot op emails maar werken niet mee mee.
Ik vind dit niet bij de Leeuwarder Courant passen.
Gratis en gemakkelijk uw abonnementen opzeggen.