Netflix test trailers voor en na afleveringen
Videostreamingdienst Netflix experimenteert sinds kort met het tonen van trailers voor of na de content die kijkers afspelen. Dat bevestigt het bedrijf zelf tegenover Motherboard (een blog over technologie oa. op het gebied van internet en televisie).
"We draaien een test om onze eigen programmering uit te lichten", aldus een woordvoerder van het bedrijf. Netflix benadrukt echter dat het experiment niet per se betekent dat alle Netflix-gebruikers in de toekomst te maken zullen krijgen met dergelijke advertenties.
De reclame voor shows van Netflix zelf begon ruim een week geleden, aanvankelijk alleen op de Netflix-app voor spelcomputer Xbox One. Inmiddels zou de test al zijn uitgebreid naar meer apparaten, zoals Roku en Tivo.
Daarbij worden verschillende vormen aan klanten voorgelegd. Zo zouden sommigen van hen trailers wel kunnen overslaan, maar anderen weer niet. Ook de lengte van de trailer en het moment waarop de advertenties te zien zijn verschilt. Netflix test zowel trailers voor het begin van een serie of film, als erna.
Netflix heeft nog geen concrete aankondigingen gedaan omtrent het tonen van reclame op het platform. Het bedrijf sluit echter ook niets uit op dat gebied. Wel gaf Netflix aan dat het offline bekijken van series of films nooit mogelijk zal worden, er zal altijd een internetverbinding voor nodig blijven.
Bron: nu.nl
Lees de ervaringen van andere bezoekers met opgezegde abonnementen.
Doe al een paar jaar mee nooit een prijs gewonnen
ik gebruik mijn vaste telefoonaansluiting nooit
Op sluwe wijze wil het LC dat ik een heel jaar abonnementsgeld betaal. Terwijl ik het amper lees. Waardeloos!
Ze reageren vlot op emails maar werken niet mee mee.
Ik vind dit niet bij de Leeuwarder Courant passen.
Gratis en gemakkelijk uw abonnementen opzeggen.