Netflix rolt nieuw webdesign uit
Netflix is begonnen met de uitrol van een nieuw design voor de website, die het bedrijf in maart van het jaar aankondigde.
Dat heeft Netflix maandag bekend gemaakt. Het nieuwe design moet een verbeterde visuele ervaring brengen en gebruikers sneller door de content laten navigeren.
De virtuele dvd-hoesjes zijn vervangen door horizontale beelden, die tegen een zwarte achtergrond worden getoond. Als je als gebruiker met de muis over een titel beweegt dan wordt de foto uitvergroot.
Een pijltje leidt vervolgens naar een detailscherm dat binnen de webpagina wordt geopend. Hier is in verschillende tabbladen meer informatie over de film of serie te vinden.
Verder heeft Netflix de website sneller gemaakt, met name tijdens het scrollen.
De aankomende twee weken wordt het design toegankelijk gemaakt voor alle gebruikers.
Bron: nu.nl
Lees de ervaringen van andere bezoekers met opgezegde abonnementen.
Doe al een paar jaar mee nooit een prijs gewonnen
ik gebruik mijn vaste telefoonaansluiting nooit
Op sluwe wijze wil het LC dat ik een heel jaar abonnementsgeld betaal. Terwijl ik het amper lees. Waardeloos!
Ze reageren vlot op emails maar werken niet mee mee.
Ik vind dit niet bij de Leeuwarder Courant passen.
Gratis en gemakkelijk uw abonnementen opzeggen.